• StinaGerman

Hbg: Rystall, Glädje, ms Aug, iiika!!?

Hej tjejer!
    Vår tråd är avstängd för svar... Startar en ny o hoppas att ni hittar hit?
    Hur har det gått för er, fruar?! Det var länge sen vi hördes av och nu är vi alla gifta! Här kan ni se och läsa lite om mitt bröllop, jag är så nöjd o lycklig!
    Kram Stina

www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1215850.html

• Svar på tråden Hbg: Rystall, Glädje, ms Aug, iiika!!?
  • StinaGerman

Glädje o Ms August ni är kanske i Karibien...?
    puffar lite ändå!

• Ms. August

Hallå tjejen... Grattis får man ju säga. Nu äntligen hittade jag tråden.. Har faktiskt knappt varit här sedan bröllopet, men jag läste din berättelse och såg era bilder. Ni var jättefina och ni verkade ha haft den perfekta dagen som vi gått och drömt efter och längtat till i ca 1 år eller så *s*
    Otroligt när man tänker tillbaka på när vi träffades och bytte tankar och funderingar över det stundande bröllopet.
    Det skulle vara jätte skoj att ses sedan och se allas kort och höra berättelserna :)
    Men vad gör du nu med all fritid *s* som du fått när du inte längre behöver planera den största dagen i livet (hitills)

Har ni tagit igen er och hunnit fatta nu att ni är gifta??
    Jag tycker fortfarande att det känns rätt så otroligt att referera till Mathias som min man :)

Jag ska försöka hinna skriva lite mer om vår dag i kväll eller så.
    Är det bra med dig annars??

Kram från Anna

• StinaGerman

Hej Anna! Ja, tack det är jättebra med mig, dig också?
    Har varit här inne lite grann efter bröllopet, bla läst Rystalls berättelse, o jättefina kort!

Vi har fullt upp, ska starta eget bla. Ser fram emot att höra om ditt bröllop sen!

Kram Stina

Svar på tråden Hbg: Rystall, Glädje, ms Aug, iiika!!?