• side

Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??

Tipset att inte ta fram alla engångskameror direkt var ett bra tips - det har vi inte tänkt på...! Ni som haft gästbok - något att tänka på där beträffande tidpunkt etc? och en fråga till - hur lång tid tog det efter vigseln - ute på "kyrkbacken" innan ni som brudpar åkte vidare till lokalen? Ska väl hälsa på alla och så...tack på förhand

• side

Glad att vi satsade på:
    * proffessionell frisyr och sminkning - kände mig så fin, det blir nåt annat när man får hjälp av proffs.
    * vit limousin från kyrkan och en 45 minuters "tour" i Stockholm. Vår 11 åriga son blev överlycklig för överraskningen
    * betalade en systerdotter för att vara barnflicka hela eftermiddagen/kvällen/natten. Hon hade säkerligen ställt upp ändå men i och med att vi betalade kunde vi verkligen slappna av/njuta och barnen (11 och 4) hade roligt den tid de var med men kom hem från festen i lagom tid.
    * catering med egen lokal - underbart att slippa fixa innan och framförallt efter!

Skulle tänka på:
    * tidsplaneringen...det behövs GODA marginaler innan det är dags att åka till kyrkan.
    * näsduk - blev överrumplad av hur otroligt rörd jag blev när jag såg alla nära och kära i kyrkan! En gömd näsduk hade suttit fint!
    * gästboken - som så många andra sagt tidigare - lätt att den blir bortglömd...
    * bröllopsresa från Arlanda kl 7 morgonen efter var inte så väl genomtänkt...kändes innan som en kanongrej men några timmars sömn, presentöppning och att ha fått lite eftersnack från festen hade varit roligt. Idealet hade varit flyg från Arlanda 19 00 (dagen efter).

I övrigt perfekt och SÅ kul (men namnbytet - visst känns det lite märkligt...!!?)

Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??