• ReddishElf

Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??

Jag skulle nog låtit de som ville fått ta med sina barn. Det blev en hel del osämja på grund av att barn inte var inbjudna på vårt bröllop.

Sedan så skulle jag nog gått till en billigare fotograf. Vi hade ordnat med tid så att svärfar tog bilder på oss innan bröllopet, och de bilderna blev minst lika fina som fotografens....

Jag skulle nog också testat att skruva ihop tårtställningen innan... vår tårtställning var nämligen inte komplett, så översta våningen fick en väldigt lång "hals" under sig. Hrmm...

Utomhusbröllop- planera en alternativplan! Det började ösregna bara någon timme före vigseln för oss, och höll sedan i sig i flera dagar.....

Annars är mina bästa råd att delegera uppgifter, lita på dem samt att ta allt med ro. Det behöver inte bli perfekt allt, folk uppskattar det spontana!

Kram

• ReddishElf

Å just det.... jag ångrar att jag tappade en 1,5 litersflaska cocacola på golvet framför mig, som sprack och skvätte ner mig rejält framåt slutet på kvällen....

Angående festprogram- jag lade ner säkert 40 timmar på vårt, men det blev lusläst! Dettta på grund av att det hade en humoristisk ton och var utformat som en tidning. Där fanns artiklar om oss, bingo, frågesport, finn fem fel, allsånger o.s.v. En riktig hit! Även personer som inte var med på bröllopet lusläser hela i efterhand!

Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??