• vintertid

Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??

-Glöm inte nål och tråd! Det gjorde jag och en hake lossnade i min klänning (med påföljd att dragkedjan bara ville åka ner). Vi lyckades sy ihop mig innan vigseln men ja, det hade ju varit smidigare om man haft det i väskan än att skicka ut nån på stan.
    -Skippa engångskamerorna, vi fick oändligt många digitalbilder, dock tyckte en del gäster det var ett roligt inslag

Här är några prioriteringar jag var extra nöjd med:
    -Satsa på god mat (ALLA har kommenterat den efteråt)
    -Satsa på en bra fotograf som är med i flera timmar (bilderna hon tog under vigseln väcker så mycket känslor, sen var det skönt att ha någon utomstående att prata med under dagen som inte var alldeles rörd, och bilderna... det är ovärdeligt)
    -Satsa på din/er styling, ser man inte bra ut så kan ju fotografen kvitta (okej det är ju relativt, men klänningen kändes mindre viktig jämfört)

Ta gärna tillfälle att vara ensamma under dagen, det gjorde vi, både innan och efter vigseln och det fick iaf mig att kkänna mig trygg och glad över min man!

• vintertid

Vill såhär ett par månader efter bröllopet pusha ännu mer för fotografen... korten är ju det man har kvar och roar sig med nu! Och glöm inte att filma!

Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??