Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
Vi hade gäster som bodde hemma hos oss, ena paret stannade en vecka och det andra bara över helgen. Det var jobbigt eftersom man ville hinna umgås och vara värdinna för dem samtidigt som det var massor att fixa med till bröllopet. Men eftersom jag så gärna ville att de skulle dela vår dag så vill jag inte ändra på det heller... Kanske borde släppt kontrollen lite mer och bett om hjälp.
Är mycket nöjd med att vi valde att ha en proffessionell fotograf. Vi hade underbart väder, en mycket personlig vigsel där mina syskonbarn spelade ingångsmusiken, min kompis sjöng underbart vackert och mina systrar läste text och bad förbön. Jag är glad över att vi släppte alla detaljer, som någon annan skrivit tidigare; detaljerna försvinner i det stora sammanhanget. Vi hade en jättemysig stund när vi åkte häst och vagn mellan fotografen och festen. Vårt värdpar och toastmastern påminde om gästboken (med gästfotografering) som skedde medan vi var hos fotografen. Är jättenöjd med vår cateringfirma och med att vi hade paketöppning dagen efter. framförallt är jag så himla glad över att vara gift med min härliga make!!!!