Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
Jag är helt kass på smink och sånt. Kan man ha mascara på sig en sån här dag? Jag är extremt lättgråten. Jag sminkar mig nästan aldrig annars men en sån här dag vill man ju bättre på lite.
Jag är helt kass på smink och sånt. Kan man ha mascara på sig en sån här dag? Jag är extremt lättgråten. Jag sminkar mig nästan aldrig annars men en sån här dag vill man ju bättre på lite.
Färga ögonfransarna? Hehe..okej...jag är helt novis på sånt här. Men vattenfast mascara då - håller det?
Jag ska ha gratis sprit. Jag vill ha fylleslag. Nja, men jag vill att det ska bli ett jävla partaj och jag vet hur jag själv uppskattar gratis sprit.
Ni som vill ha fina festprogram: Skaffa ett redigeringsprogram som t ex Indesign, det är nog det vanligaste nuförtiden.
Samla allt material ni vill ha med. Bilder, berättelser från barndomen, intervjuer med föräldrarna, dikter, info om alla gästerna, sånger och allt vad det nu är ni vill ha.
Gör ett liggande A4 i Indesign och för in infot på ett så trevligt sätt ni kan. Gör en baksida på ett nytt dokument. Skriv ut och vik dubbelt. Gör flera såna sidor och häfta ihop. Be nån om hjälp som kan Indesign.
Åh, jag kom att tänka på ett bröllop jag var på för några år sen..
Jag hade anmält till toastmaster att jag var vegetarian men sen hade kommunikationen mellan honom och cateringfirman inte klaffat så jag stod utan mat.
Jag fick äta dekorationerna medan alla andra satt i timmar och frossade av att extremt stort smörgåsbord.
Den ena brudgummen (de var två!) kom fram till mig och undrade om jag fått nåt gott att äta och jag sa: "Ooooha ja, jättegott!". Det var ju inte hans fel och jag ville inte förstöra stämningen.