• Dallandra

Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??

Det jag skulle ändra på är att informera vimmelfotografen (kusin till min man) att det i hans uppdrag INTE ingick att supa sig full och ta fyllekort! Tyvärr blev det så, han har tagit jättefina bilder på mig och maken men har endast fotat de av gästerna som han själv känner och umgicks med. Jag har knappt några foton på min släkt som var mer än hälften av gästerna och hela makens släkt är inte heller med. Jag hoppas att det ska ordna sig ändå, vi håller på att samla in foton från släkt och vänner... Blev så ledsen när vi kollade på hans foton (över 800 st) och inget är på min släkt...

Men annars skulle jag inte ändra på någonting, allt blev så mycket bättre än vi vågat hoppas på och alla gäster har haft jättekul och tyckte att det verklgien var lyckat. Vi hade en sagolik dag!! :)

Ett tips är att släppa allt på själva bröllopsdagen och njuta av varje sekund och av varandra :)

• Dallandra

Moloko
    Vi har kollat igenom bilderna ett par gånger men det är lika illa. Vi har fått beskära en del foton för att få på min släkt, de fanns i bakgrunden på några foton... men det känns inte kul alls, maken har ju ändå massa foton på delar av sin släkt... Vi har påpekat detta för vimmelfotografen som svarade att han först och främst fotade för sin egen skull!!! Vi svarade att anledningen till att vi och andra brudpar vill ha en vimmelfotograf är för att han ska ta foton för vår skull först och främst... Han har inte ens vett på att be om ursäkt...

Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??