Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
Pixie29, vilket annorlunda inlägg, uppfriskande. Lycka till med att hitta en annan (bättre?) man!
Jättenyttigt med tips -- keep it coming girls!
Pixie29, vilket annorlunda inlägg, uppfriskande. Lycka till med att hitta en annan (bättre?) man!
Jättenyttigt med tips -- keep it coming girls!
Jag behöver nog inte ha det mailat, men jag undrar, vad står det i det här excelarket egentligen???
Måste va månadens dokument!
Några fler redangifta som skulle ändra på nåt?
Jag fyller på med saker som mina vänner skulle ha ändrat på:
En brud skulle velat bli provsminkad innan, det blev "för mycket" när frisören sminkade henne. De skulle ockå hellre ha haft ett liveband eller ordnat med DJ istället för att folk skulle ha raffsat i cd-skivorna och hela tiden bytt låtar!
En annan önskar att hon inte hade lämnat fest och vigselprogrammen att göra sista dan och sen dessutom få det tryckt. Hon önskar också att hon bättre hade förklarat för den som skulle hämta hennes bukett hur den skulle sett ut och bett honom kolla det; floristen klantade sig och blandade i hop två olika brudbuketter, av ren tur upptäckte den andre brudgummen att det var fel och utbyte kunde ske en halvtimme innan vigseln..
En annan brud önskar att hon lagt ett vitt lakan i taxin på väg till kyrkan, hon fick en oljefläck på klänningen, som tur var kunde en gäst som var rask i benen springa till en färg affär och köpa nån slags färgbortagning. De hade också velat haft bättre koll innan på restaurangpersonalen, de hade bara ett buffébord till 65 pers så det tog nästan 1.5 timme från att det första bordet tagit till det sista!
Som tärna på ett bröllop önskar jag att vi hade kollat upp frisörena mer nogrannt, de kan aldrig ha gjort festfrisyrer förut... Vi var tre tärnor som alla fick göra om våra frisyrer hemma efter att ha varit hos frissan på morgonen innan bröllopet!
Bebbsen05, tack för att du startade tråden, superbra!!!
Jag är också trött på det!
(gör ett eget exel, varför skulle det där arket vara bättre än nåt ni gör själva? Det ska finnas hjälp här på BT, dock inte i forumet, om hur man planerar dan grej för grej/tid för tid)
(fast nu kom jag ju också ifrån ämnet)