• Aurot

Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??

Sånt vi missade:
    Förbered tacktalet! Vi improviserade och det blev halvsnurrigt eftersom vi var så tagna av situationen (och ett uns berusade av vinet).

Om valsen är fumlig och trampig - SKIT I DET! (bli inte arg på din nyblivne make som vissa blev *skäms*)

Sånt vi gjorde så j*vla bra;):
    -Minutiösa förberedelser är a och o. Vårt superdetaljerade excelark var magiskt!

-Delegera och informera noggrant och lita på dem du delegerar till.

-Gästbok med tillhörande engångskameror för självporträtt.

-Köp mer dryck än ni tror går åt. Vi hade tagit i överkant och är förvånade över hur lite det blev kvar ändå. För mig vore det närmast en katastrof och tex bubblet eller middagsvinet tog slut.

-Bor du i södra/västra Sverige och har mer än 30 gäster? Åk till Tyskland och köp alkoholhaltiga drycker. Det lönar sig!

-Åk på smekmånad så fort ni kan. Vi åkte på em dagen efter. Visst blev telefonräkningen skyhög eftersom man ändå ville åt lite eftersnack men det var underbart att fortsätta sväva direkt.

• Aurot

sandraocherik

Skickat!

Måste bara säga att detta hjälpte oss enormt. Jag är inte helt övertygad om att just vårt ark hjälper någon annan, men jag delar gärna med mig (Bara så ni inte tror att det är något mirakelmedel jag talar om)

• Aurot

Skickat till alla ovanstående! Så värst attraktivt är det inte men håll till godo. Lycka till med planeringen!

• Aurot

Konstigt, jag skickade mejlet 14:15, blivande fru Roos har fått det. Håll ut

• Aurot

hm, skräpposten? jo jag tackar

• Aurot

R&F (1/7 2006)

Gjordes innan bröllopet och tiderna klaffade till typ 100%

• Aurot

Förlåt Clobberella, msbine mfl att fortsätter OT:a. Jag håller med er i att denna tråd bör hållas kring det en är tänkt till.

Här inne har jag inte varit på jättelänge. Jag blir jätteförvånad över trycket efter excelarket. Jag måste tyvärr göra er besvikna....det _är_ inget mirakeldokument vilket det absurt nog börjat framstå som.

Vad det handlar om är att bena upp dagen i detaljer kronologiskt, sätta tid och vem som ansvarar. Det finns ett planeringsverktyg här på sajten också (som någon redan har nämnt).
    Mitt excelark innehåller många personliga uppgifter och ja, jag har tidigare mejlat ut det. Dock kommer jag inte att fortsätta med det och inte heller ha den utlagd på www.
    Lycka till!

• Aurot

men snälla Hon:

Jag har ju lämnat samtliga tips som ligger till grund för excelfilen i mitt inlägg ovan. Om du får ta del av vilka av våra vänner som ansvarade för vad och vilken tid är du inte hjälpt av. Det är inget märkvärdigt alls med dokumentet.

Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??