• Bebbsen05

Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??

Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??

• Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
  • Soffie

Oj, sorry såg försent att du lagt upp filen, nu klarar jag mig ändå!

• Edsåsen

Tack, snälla...det såg kanon ut...
    Fick en bra grund..!
    Må så gott...

• R&F (1/7 2006)

Oj vilken planerare!!!! Tack för exelbladet. Kan ju vara till stor hjälp. Skrevs exelbladet efter bröllopet eller innan? Stämmer tiderna "exakt"?

Tack igen :D

• Aurot

R&F (1/7 2006)

Gjordes innan bröllopet och tiderna klaffade till typ 100%

• Lapinette

Oj, kan du inte lägga in den här på tråden? Jag som lägger allt hela planeringsarket...tutti i Excel med olika beräkningar...börjar ju bli nyfiken.

• Lantisbruden

vi fick aldrig dansa vår bröllopsdans...Det känns väldigt tråkigt! Sen hade jag önskat att min bästa väninna/tärna hade hållt ett tal, vi har ändå kännt varann sen 1984. Det kändes trist att hon inte sa någonting! Sen gick folk hem så tidigt, vi hade visserligen dop samtidigt men lite mer feststämning hade jag velat ha...Hade jag vetat det jag vet idag så hade jag tagit bröllopet för sig och dopet för sig! Det positiva är dock att ALLA som var där kom och sa att det var det finaste/bästa bröllop dom varit på!

• annaglitter

lapinette
    den ligger uppe redan

• annaglitter

kolla bakåt i tråden :)

• Lapinette

Tackar....hittade den tillslut! Så blir det när man inte ids läsa hela tråden utan bara följer den då och då. Har nu laddat ned den och visade min blivande att det finns tjejer är värre än mig!

• bröllops häxan

Ett tag tyckte jag att den här tråden var bland de bästa här på BT.

Nu ...nja lite tråkigt att några gjort det till sin privata "chat" hörna. Vill gärna att tråden ska fortsätta med det den startades för. Nu inehåller ett inlägg per sida om ämnet. Lite synd, för den var vell till för att få lite tipps för oss blivande så vi inte missar små detaljer som man annars kanske inte tänker på.

inget ont om er som har en trevlig pratstund här inne (har följt den å :D)Men jag saknar SAKNAR verkligen den ursprungliga tråden.

Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??