• Bebbsen05

Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??

Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??

• Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
  • Izunia

Gumsigos kan du skicka till mig när du fatt? Min mailadress är pa tidigare sida.. Jag letade förgäve

• Izunia

oj..
    efter min, men kan alltsa inte hitta den pa min dator... behöver en ny..

• Meeela

Aurot... Jag vill oxå ha mail!?

• annaglitter

fler tips från er fruar!! *puff*

• tuvan

Jag gifte mig i lördags. Det var otrligt fint. Men visst, i efterhand inser man att en del kunde göras annorlunda. För det första har vi lådor med överblivet vin och champagne. Vi räknade med tre glas rödvin per person och två glas champagne. Men det var tydligen på tok för mycket. En annan sak som jag skulle gjort var att INTE nämna för floristen att det rör sig om en brudbukett. Min kostade nämligen 1.500 kr. Det var en bollbukett med röda rosor. Jättefin. Men dagen innan bröllopet fick jag av mina arbetskamrater en likadan fast med rosa rosor. Den kostade 500 kr! Enda skillnaden var att den saknade band runt skälken. Men det hade jag hur lätt som helst kunnat fixa själv.
    Festen hade vi i en matsal, i en skola där jag jobbar. Jag lånade den gratis, men om man vill hyra en matsal är det väldigt billigt. Men många kanske inte ser så fina ut. Det gör däremot denna matsal. Flera burspråk och blommor. När vi hade dukat och prytt den så var den finare än många festlokaler jag sett. Så, det är ett tips, om man vill få ner kostnaden för lokalen.

• Clobberella

Är det bara jag som kan bli lite trött på trådar som kommer ifrån ämnet och blir rena "maila-mig-också-trådar"?
    Det är klart att folk får maila varandra så mycket de vill, det kan bara vara lite tråkigt när man går in och tror att man ska få se nya inlägg om det tråden handlar om.

• Ängla

Jag är också trött på det!
    (gör ett eget exel, varför skulle det där arket vara bättre än nåt ni gör själva? Det ska finnas hjälp här på BT, dock inte i forumet, om hur man planerar dan grej för grej/tid för tid)

(fast nu kom jag ju också ifrån ämnet)

Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??