Äntligen är vi Fru+Fru! Bilder...
Den 13 augusti blev vi äntligen fruar! Vi hade vigseln ute vid havet och vilken övernaturlig tur med vädret vi fick!
Det regnade på morgonen när vi vaknade men när vi fått hår och smink fixat sken solen som aldrig förr och under hela vigseln var det strålande väder!
Så fort vigseln var över och vår fotograf tagit sista kortet av oss öppnades himlen och regn och hagel fullkomligt vräkte ner! Men vi klarade oss utan att få en drope på oss och vigseln blev underbar, fantastisk och så vacker som vi hade drömt om.
Fetsen var perfekt, allt klaffade och att se alla vanner och familj som var där för att fira OSS, det var en otroligt häftig känsla!
Jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är idag och det var värt varenda krona, varenda strul som dök upp innan allt var klart med planeringen och varenda stressmoment!
Jag är tok-kär i min FRU, den mest fantastiska människa som gått på denna jord, och vår dag blev sagolik...
Bilder finns här och jag är bruden i ljuslila klänning och världens bästa fru har den mörklila! :)
groups.msn.com/TezzanDessan/shoebox.msnw