• Vicky83

Klänning på nätet

Jag undrar om det är någon som vet en bra sida där man kan köpa bröllopsklänning på nätet. Svenska sidor är intressantast, men även utländska om försäljarna är pålitliga.

• Svar på tråden Klänning på nätet
  • Sunshine28

om du vil ha en billig klänning ville jeg søkt etter det på www.ebay.com

Der har dom både originaler til ett bra pris i forhold til i butikk, og mange jätte billige ¨kinakopior".
    Mange her som bestiller derfra :)

Annars får du søke generelt på nettet etter bridal gowns, bridal dress etc. Da burde du få opp MANGE treff :D

Lykke til etter jakten på din klänning!

• Bluebride2006

Kolla här på BT, svenska ebay, Tradera, blocket, eniros köp och sälj, utlänska är väl ebay

• Pixie

Hej! Jag köpte min klänning från www.netbride.com , en amerikansk sajt. De var bra. Svarade alltid på frågor man skickade via mail. De hade också lägst fraktkostnader till Sverige av de jag kollade upp (50 us$). Tyvärr tar de en avgift på 20 $ om man beställer endast 1 klänning. Men med tanke på de "låga" fraktkostnaderna de har, samt att klänningen jag köpte var billigast hos dem av de ställen jag kollade upp, så blev netbride billigast i allafall. Deras hesmida ser lite, hmmm... tja.. rörig ut, men det är inget fel på företaget. Deras leveranstid är dock 16 veckor. Jag fick iofs min klänning efter 12 veckor, men man måste nog räkna med 16 veckor.
    Lycka till med letandet!

• Lusifer

www.mipaform.se
    är en svensk sajt. Jag köpte min kläning av henne via nätet. Pålitbar och tillmötesgående. Rekomenderas

• Saga på slottet

jag köpte också min klänning via www.mipaform.se

Jätte nöjd både med service och klänning håller med lucifer helt enkelt!

• AnnaS
    www.bingson.com/wedding

Svensk sida som har jättefina brud klänningar och även brudtärneklänningar till otroligt låga priser! Jag köpte min brudklänning där och den var super vacker och bra kvalitet!
    Snabb leverans också, ca 3 veckor för min skräddarsydda klänning om jag minns rätt. Dom svarade också på alla mina frågor snabbt och tålmodigt Skrattande.
Svar på tråden Klänning på nätet