ovanligt sätt att ta sig till festen på ??
Någon som har bra tips ??
Inte något dyrt utan roligt minnesvärt... ganska billigt.......
Någon som har bra tips ??
Inte något dyrt utan roligt minnesvärt... ganska billigt.......
Såg ett par som åkte flakmoppe!! Brudgummen skjutsade bruden på flaket. De hade dekorerat den med blommor/blombåge.
De visade sina bilder här på BT, läckert och oförglömligt!!
ring o kolla med en lokal ridskola om det finns möjlighet att få låna häst o vagn!
Jag jobbar själv på en ridskola o vi brukar köra gratis eller för en symbolisk summa, typ bensinpengar om folk inte ska köra själva.
Ja ! Flakmoppe låter jätte skoj d ä ett tipps jag lägger in i planeringen *s*! Häst och vagn oxå ! Men jag vill lixom ha nått som inte alla andra har...
jag gillar glassbilsförslaget :D
tu tu tu tu tuuu
tu tu tu tu tuuu
tu tu
tu tu
tu tu
Haha, du har ju "tu tuat" rätt oxå *s*
Grisaknorr: Såklart :D ett av favvoljuden!
Hade ju varit en himla kul idee..... Haft glass å delat ut till alla barnen oxå... 21 barn som annars hade lipat resten av kvällen ä jag rädd för *s*
Fler tips:
Tandemcykel
hundsläde (eller för all del, en vagn med hundar som drar)
motorcykel med sidovagn (det finns plats för chafför om ingen av er kan köra)
Tack för alla tips !
Vi funderar på att låna grannens bil *han vet inte om det än* Tokigt va? *fniss*
Annars hade jag varit jätteglad om jag kunde hitta min första bil som jag vet fortfarande rullar i samma kommun som jag. Hade varit kul att komma i den skrothögen! Men risk att den inte startar dock!
Du kan hitta din gamla bil genom att skicka ett sms till 71456. Du skriver bilens reg nummer och skcikar iväg det. Någon sekund efter så har du namnet på den som äger bilen.
Rätt skoj att göra så med alla fartdårar eller slöfockar i trafiken.