• Lillpysch

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

17 sep - lillnickan

4 feb 2006 - petra_2006

5 feb 2006 - agnelia

25 feb 2006 - feb.brud

27 maj 2006 - Majje

3 juni 2006 - junibrud2006

15 juli 2006 - Lillpysch

7 juli 2007 - Gabbies

15 sep 2007 - Billa

30 sep 2006 - hallonpaj

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* GIFTA *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

5 juni 2004 - Västerås 2004

20 nov 2004 kl. 14.00 - november04

12 feb 2005 - feb05

1 juni 2005 - yamman

11 juni 2005 - stråla

25 juni 2005 - Brud76

25 juni 2005 - snöre

23 juli 2005 - Cissi_73

4 aug 2005 - augustibrud05

6 aug 2005 - Elfva

20 aug 2005 kl. 16.00 - Brud aug 2005

27 aug 2005 - 27aug

3 sep 2005 - emrika

Ville bara uppdatera och vara med på listan! ;)

• Lillpysch

Är det någon här som vet hur mycket man får "ändra" i "inredningen" på brunnby? tyckte att det var så tråkiga färger i det stora rummet, så vi funderar på att kanske hänga upp tyg på väggarna (på nåt smidigt sätt...) men det kanske man inte får? Nån annan som har tips om hur man kan ändra lite?

• Lillpysch

ja, det är ju det med hur man ska fästa det som är det stora problemet... kanske får nöja mig ändå :), men ska nog kolla möjligheten. ska ni oxå ha er fest där? :)

• Lillpysch

ok,:) hur mycket kostar det med catering därifrån, har inte tänkt på att dom har den servicen... :D

• Lillpysch

Oktober låter bra tycker jag iaf :)

• Lillpysch

är det nån av er som vet nåt om badelunda bygdegård? Är den bra, bra pris kan man laga mat där m.m.?

• Lillpysch

Ok, tack för alla svar! :) Junibrud2006 - det stämmer, vi har bokat brunnby. men vi tänkte bara kolla upp bygdegården eftersom den är billigare. Så att vi kan använda de pengarna som blir över till mat o sprit till festen :).

• Lillpysch

Det var ett tag sen man var här inne! :) Hur går det för alla? Själv har vi precis bytt lokal från brunnby till badelunda bygdegård, valt ut meny och börjat skissa på inbjudningarna! :) Jag längtar sååå mycket! Det ska bli så himla roligt att gifta sig, eller hur? :D

• Lillpysch

Ja det var faktiskt inga problem alls, vi var ju ute i så god tid så. :) JA, det känns skönt att man är nöjd nu :D! Vår meny ser ut såhär:

Förrätt - kantarelltoast med vitlök
    Varmrätt - oxfilét (orginellt jag vet...;)) med mandelpotatispuré, lite grönt och en god sås till.
    Dessert - bröllopstårta (vanilj- och chokladmoussetårta, provade den i helgen, o den är helt fantastisk!! :D)

Så så ser det ut! :)

När är den träffen? Det vore trevligt att komma! Hoppas jag kan!

• Lillpysch

Jag har nog ganska mycket i skolan då,men det e ju ett par veckor dit så förhoppningsvis kanjag :). Vi ska laga själva, min bror är utbildad kock, och min mamma är hur duktig som helst! :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!