• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • Billa

När är finalen?! Å vad ska du göra för att vinna?!

• Brud aug 2005

Finalen är på fredag...Jag kan tyvärr inte göra något för att vinna...De drar ett namn och den vinner... SÅ det enda jag kan göra är att be alla hålla tummarna!!!!

Ja, han är så j-a bra!!! Jag var på hans konsert sist han var i Sverige... Men det vore ju cool att få åka till Köpenhamn och se honom!!!

• junibrud2006

Åh! Då ska jag hålla tummarna för dig. Är i Köpenhamn på fredag så det kanske passar att hålla tumme där??!

• Brud aug 2005

Ja, är du i Köpenhemn så bara måste du hålla en tumme...lite danmarksvibbar kan aldrig skada!!!

• feb05

Hej!
    Filmen var bra - kan rekommenderas. Går dock lika bra att se på video...

Jag hade gärna sett Kalle och chokladfabriken på bio - men min man vill inte se den...

Håller tummarna Brudaug2005! Skulle också gärna ha RW:s senaste skiva

• Billa

Brud aug 2005, det kommer hållas många tummar för dig imorgon! Men man ska bara hålla en tumme....att hålla två tummar betyder otur i england. Så det är väl bäst att ta det säkra före det osäkra?! Hehehe!

Ang. Charlie and the chocolatfactory, Måste nog säga att orginalet är bäst...men den nya variationen är underbar den med!
    Passar alla åldrar! Satt en liten tjej på 6-7 år bredvid mig i salongen å jäklar vad hon fnittrade! Hon började fnittra åt något under reklamen, slutade med att alla i biosalongen satt å skrattade!
    Ska ta å läsa boken hade jag tänkt någon dag!

• feb05

Kommer inåg att det gick nån serie på TV när man liten...är det den du tänker på Billa?

• junibrud2006

Hittade en bild min klänning som jag köpte på Ruths rea för ett par veckor sedan. Det är en gammal annons från BT där ni ser hur den ser ut. Kolla bild två också. Ni får nog kopiera länken och klistra in i nytt fönster. Enda skillnaden är att jag har lite lite guld i mina broderier.

www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=0

• Brud aug 2005

Mycket fin klänning! Kul att du hittade en bild på den :)

• Billa

feb05, jag vet inget om någon serie....men vet att det finns en film! Från typ 70´talet tror jag!

Förresten så har ju Tim Burton gjort en till film! (regissören som gjorde Charlie and the chocolatfactory) Något om en död brud...mins inte vad den heter....men den ska jag se iaf. ! Den går i samma stil som "Nightmare before christmas" som han oxå gjort!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!