Skams inte!
Kan inte pasta att min pojkvan kunde kyssas nar vi traffades, och han ar anda 28 ar gammal!!!! Han har heller typ aldrig haft nagra tjejer och var valdigt blyg ocksa.
Detta tog jag som en utmaning och var glad ove att han forsokte overvinna sin radsla for att kyssa MIG! Det ar jag helt saker pa att killen ocksa kommer att tycka. Sag bara som det ar: jag ar inte sa van vid detta... och tycker det ar lite pinsamt. Be honom kyssa DIG, och lat honom 'leda', luta dig tillbaks sa ser du hur det ska kannas!
En fingervisning ar att pussas, pussas... pussas! FOr det har du sakert gjort! Bara pussas utan tungor, sen kommer kyssandet nog helt av sig sjalv, lat honom visa forsta gangen hur man gor (han sticker dvs tungan in i DIN mun lite) - jag lovar det ar jattemysigt :) Stick in din tunga lite forsiktigt och dra tillbaka den igen, och varva med att pussas massor! Ett stort fel man kan gora nar man kysser varann for forsta gangen ar att man sticker in sin tunga for langt och for lange, sa den andrn kanner att han/hon masta andas ungefar :D Men jag lovar, detta kommer inte du att gora eftersom du ar blyg, och om du varvar lite kyssar med pussar sa ska du se att allt gar super :)
Lycka till, jag hejar pa dig tjejen! Inte alls konstigt att inte ha kysst nagon nar man ar 18 ju...