Inlägg från: Trancequeen |Visa alla inlägg
  • Trancequeen

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

Så jävlar patetiskt att starta en sådanhär tråd. I dagens samhälle så ska man se ut på ett visst sätt och vara på ett visst sätt, och ingen är länge nöjd med sig själv då man jämnförsig med andra. Sluta jämnföra, sluta oroa er så satans mycket, vara bara er själva, det är bäst så!

Jag orkar inte ens säga vad jag är mest nöjd med, jag blev som jag blev när jag föddes, och sådan kommer jag alltid att vara, sen gäller dte bara att lära sig att acceptera saker o ting för vad dom är.

• Trancequeen

Ellte:

Jag menar inte så! Men det är patetiskt att människor ska jämnföra sig själva med andra hela tiden. Det är väl klart att man är missnöjd med sig själv om man hela tiden ska jämnföra sig med andra människor. Vi är ju naturens mirakel, hur vi än ser ut. Vi har alla arma, ben och en kropp när vi föda. Det är ju olikheterna som gör oss unika som person.

Herre Gud, när ska folk börja förstå att vi är perfekta enligt naturens lagar, andra lagar bör ej tillämpas!

• Trancequeen

Varför ändra på sig själv?!

Jaja, ni får ju tycka och tänka som ni vill, finns inget fel eller rätt när det gäller ens egna åsikter, men jag tycker såsom jag har uttryckt mig.

EhjärtaK = sant

Och jag håller inte med om att vi jämnför oss med andra för att vi är sociala varelser. Tror du hästarna i hagen håller på och jämnför sig om vems svans som är tjockast?! Haha, knappast!

• Trancequeen

Jamen då säger jag såhär. Jag är inte 100% nöjd med hur jag ser ut, men mitt inre, min själsliga sida, den är perfekt, så jag mår bra ändå :)

Svar på tråden Vad är du mest nöjd med hos dig själv?