• TeQLa

Hummer/Humvee

Hej hej!
    Nu har vi fixat !nästan! allt.
    Jag vill inte åka limo som alla andra
    Jag VILL åka Hummer/Humvee, det är bara ETT problem! Verkar som att det inte finns nån i sundsvalls-området!!
    Har iof sett några men inte haft möjlighet att fråga (böna o be på mina bara knän) om de kan köra oss till festen efter vigseln...
    Finns det någon Ängel där ute som har/känner någon som har som ställer upp att köra brudpar..?
    Jag VILL verkligen.. grymmaste bilen helt klart!!
    Vi gifter oss 1:a oktober så det börjar brinna lite lätt i knutarna nu.

Mvh Katja o Micke

• Svar på tråden Hummer/Humvee
  • Pilularia

Chefen(vet inte något namn) på Permobil har en...

Känner honom dock inte! Kan fixa fram ett namn i morgon och du vill ringa...

• TeQLa

Ja visst är det han som bor på Alnö...?

Jag kan inte beskriva hur nöjd jag skulle bli om vi fick någon med en Hummer/Humvee att ställa upp att köra oss!!! Priset går alltid att komma överens om

• Pilularia

Ska spåna på det, hade lite mycket att göra igår men idag/em så ska jag kunna skrapa fram något...

• mammacatta

någon som bor i kvarteret som lekplaneten ligger i har en åxå. den står där jätteofta på kvällarna (när man åker till videoteket alltså)
    lägg en lapp på rutan eller nåt:D
    annars kan man kolla reg.nr. och ringa vägverket.

• Pilularia

Fick inte tag på killen som kan veta, men i morgon så får han barnen(våran barn leker tillsammans ) så då är det lättare ... Annar så kan vi smyga förbi och kolla reg plåten som mammacatta sa...

• TeQLa

Jag åkte förbi där idag, vid lekplaneten alltså men den stog inte där just då. Härligt att höra att det finns vänliga själar där ute

• TeQLa

Och vad vill du säga med det..?

• Bobou

Heh, jag har inget emot hummers själv... tänkte bara retas lite... Tycker det är humor med en hel site som bara handlar om att räcka fingret åt en viss bil!

Svar på tråden Hummer/Humvee