• L-N

knäpp? bröllopsplanerare

Nu skulle det verkligen va kul att börja planera bröllop! Fast om jag skulle vilja gifta mej än vet jante. (jösses va det blåser ute, förresten!) Är det nån annan som planerar bröllop utan att planera att gifta sej inom den närmaste framtiden? Eller är det bara knäppa jag?:)

• Svar på tråden knäpp? bröllopsplanerare
  • C.A

Hej L-N
    Nu är jag i och för sig gift (6/8 2005), men jag började planera vårt bröllop innan vi hade förlovat oss. Den utlösande faktorn blev att jag hittade DEN klänningen i en tidning när jag satt hos frissan. Självklart så köpte jag denna och sedan var planeringen igång. Måste säga att det var otroligt kul och sedan så kunde man planera i lugn och ro för att ett år senare tala om för sina närmaste.
    Så vad kan jag säga? Kör på tjejen!

• FiaLisa75

Jag har "planerat" vårat bröllop i snart ett år, men än har inte sambon gått ner på knä Jag har dock frågat honom, och då sa han ja, fasy jag vet att han också kommer att fria - det får vara den riktiga
    Eftersom vi har två barn, den ena är 10år (med många aktiviteter) och den andra är 1½ år (mycket livlig), samt att vi båda jobbar väldigt mycket, så har jag börjat lite smått. Så den dagen han får "fingrarna ur...." så är det mesta klart. Känns ganska skönt! Sen kommer jag säkert att ändra på vissa saker ändå.....
    Det är ju så himla roligt att planera

• osse

Det är 16 mån kvar innan vi gifter oss men här är planeringen igång! Det är mest budgeten jag försöker få till och då krävs det ju en del planering... men det är kul

• C.A

Kanske skulle tillägga att bröllopet blev kanon. Många påpekade alla små detaljer som gjorde det hela fulländat. Visst kan det tänkas vara "knäppt" att börja planera 2 år innan bröllopet, men det är ju så enormt kul! Ett av de roligaste minnena på vägen var just när jag talade om för min blivande att jag köpt brudklänning. Vid den tidpunkten hade vi inte alls diskuterat bröllop. Vi var inte ens förlovade, men efter 8 år tillsammans kände jag inte den minsta tvekan. Gjorde mitt klänningsinköp och friade 7 månader senare i samband med en snorkeltur i Röda Havet.
    ***Åh, vad jag saknar bröllopsplaneringen***

Svar på tråden knäpp? bröllopsplanerare