• QueenBeeLilou

Hur ga ner 5 kg???

Hur jag an gor blir jag inte av med de sista 5 kilona
    Har liten bebis, sa jag hinner inte trana sa mycket...ngn som har en bra diet att dela med sig av?

Kram pa er allihopa!

• Svar på tråden Hur ga ner 5 kg???
  • QueenBeeLilou

Ingen? *puffar* sista gangen

• LenaJessica

Jag har på 4 veckor gått ner 4kg och detta genom promenader. Dessutom har jag slutat att äta kvällsmackor. Annars har jag inte ändrat matvanorna mer än att jag tar lite mindre portioner och alltid sallad till. En matsked solrosfrön varje kväll till nyheterna på tv. Jo, jag har även bytt ut frukostbrödet till mörkt bröd...

Detta har som sagt funkat jättebra än så länge... jag ska ner 10kg till innan sommarn...

Lycka till!

• Saintly

LenaJessica !
    Vad duktig du är!!!!

• LenaJessica

TACK!! Jag är faktiskt riktigt stolt själv och att det märktes på vågen igår morse gjorde ju naturligtvis att jag känner mig ännu mer motiverad!

• QueenBeeLilou

LenaJessica: wow! Hur lange gar du da???

• EhjärtaK = sant

Du kan ju gå snabba långpromenader - då kan bebisen följa med!

Ät inte godis, chips eller läsk i veckorna.
    Använd smala produkter som t ex. lättlätt (5%), lätt cremefraische (1%) osv.

Ät mycket frukt och grönsaker!

Lycka till med viktnedgången (och bebisen) .

• LenaJessica

Jag går mellan 50 minuter och en timma... beroende på farten jag har... Det har inte blivit varje kväll men dock 5 dagar i snitt per vecka!!!

Det går om man vill och jag behövde ett frieri för att ta tag i mitt välbefinnande! Jag är annars latast i världen tror jag.... men som sagt när man ser resultatet och tänker på den fina klänningen man ska i så går det bra....

• LenaJessica

En annan sak som man ska ha med i beräkningen; Jag är i början av min "viktnedgångsfas" vilket innebär att det kan hända mycket och snabbt i början.... ?!

• tigertjejen

Hej!

prova o äta efter GI, känner att jag säger det till alla, men det är för att det är så bra! Det enda man ska passa sig för är potatis, vit pasta, vanligt ris och vitt bröd. Fullkornspasta går jättebra och nu finns det jättegott bröd på bagariet av Paulun. Finns många bra böcker att köpa, den jag har är skriven av Ola Lauritzon. Ett tips som är enkelt att genomföra!

Lycka till! :)

Svar på tråden Hur ga ner 5 kg???