• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Jag är här!!! Har inte hunnit sitta och pula med BT de senaste dagarna. Har jobbat (med Tomas...)

Äsch, jag kan inte fika på fredag längre. Min prins och jag ska fixa lite bröllopsgrejer. Någon som kan på torsdag?

• yrvädret

Hej tjejer! Är nyss hemkommen från svärföräldrarna. Har varit där sedan igår och haft familjeträff. But now I´m back!

Jag kan inte fika på lördag, Tomas och jag sak antagligen dra nedåt Billdal och kolla lite. Tisdag och torsdag har jag konferenser samt föräldramöte så då får jag svårt att komma ifrån. Fredag tror jag förresten att Tomas och jag ska gå på stan efter han slutat jobba... Och på söndag är det bröllopsmässa. Åh sjutton, hur kunde jag bli så här uppbokad??

Som det ser ut nu så är torsdag den enda dag jag kan, eller på söndag efter mässan. Om inte annat får ni träffas utan mig, och så bokar vi en ny dag snart igen.

• yrvädret

Jag ska klippa mig på måndagen den 26:e, kl 17. Men efter det är jag fri (typ vid 18-tiden)

Alltså på måndag den 26:e

ninni
    yrvädret

• yrvädret

Lindha

Håller också på Hellmark. Har lite dåliga erfarenheter av en klasskompis som hette Berglund. Men det är ju jag det

• yrvädret

Oups! Jag kan inte fika på måndag upptäckte min virriga hjärna. Tomas och jag firar ju 4 år, så det går ju inte!

• yrvädret

Vad ni skriver! Får ju en massa att läsa ikapp. Suck, jag vill ju också fika, men jag vet inte om gubben blir så glad då... fast om han slutar vid 17.30 så hinner jag ju fika i 1 timme.... hmmm, tål att tänkas på! Skulle ju egentligen klippa mig på måndag, men kom på att jag är ju pank fram till på tisdag. Inte sjutton har jag råd och klippa mig då! Nähä, bara att avboka och fixa ny tid... Suck, alltid är det något....

• yrvädret

Vilken fin hemsida, trollvinter! Passade på att skriva en lite hälsning jag med

Ibland blir man så trött på sig själv. Jag satte upp mig på en tvättid förra veckan, tills imorgon... trodde jag...Det var bara det jag tog fel dag, självklart! Så jäkla irriterande. Och självklart så är alla tider till imorgon uppbokade. Suck, ibland känner man verkligen hur hjärncellerna bokstavligen dör i huvet på en... :-/

Vi ska iallafall på mässan på söndag. Ska vara där kl 12 förhoppningsvis.

Och jag kommer på fikan på måndagen. Gubben ska jobba sent så då är det ingen ide för mig att sitta hemma och häcka. Speciellt inte när man istället kan sitta med er och prata goja...ehh, förlåt, BRÖLLOP ska det stå

Och tjejer, jag behöver verkligen lite ideer och INSPIRATION!! Känner att jag inte kommer någon vart i planerandet. Vet varken ut eller in. Och gubben är inte mycket till hjälp heller.... *grymtar* Han sitter hellre och spelar COD. Nåja, jag beställde Bröllopsboken från Adlibris, så den ska jag hämta imorgon. Hoppas få lite motivation därifrån. Shit, det är precis 10 månader kvar och VART FAN TAR TIDEN VÄGEN???!!!!!!
    *paaaannnniiiiiiiiiiiiiiik!!!!!!*

• yrvädret

hehehe, stackars dig, princess! Vad drömde du för otäckt då?

Usch, min största skräck är väl att Tomas får kalla fötter och vill dra sig ur. Att han helt enkelt inte vill mer. Detta hände när vi började prata om förlovning och titta på ringar första gången. Sedan fick han panik och hade ingen aning om vad han kände för mig längre. På det följde en kris på typ 6-7 månader. Det var det värsta jag har varit med om. Att leva med någon man älskar och tingas bo med denna när denna reder ut sina känslor för en tar så mycket kraft. Fast efter dessa 6-7 månader tog han sitt förnuft tillfånga och frågade om jag ville förlova mig med honom. efter två dagar hade vi beställt ringarna. Man får vara snabb i vändningarna för att inte förlora sin karl
    Och nu måste jag vänta i hela 10 månader till!

• yrvädret

Lindha

Isch, du ska inte ställa så svåra frågor! Men hmm, George Clooney är en riktigt...mmmm...goooding! Ewan McGregor går inte heller av för hackor....

Fast jag är nog lite halvgay - för när det gäller kändisar så kan jag tycka att tjejerna faktiskt är läckrare än killarna. Som typ Angelina Jolie. Hon är typ..aoch..HOT!

• yrvädret

Hej alla nya! Trevligt att ni hittat hit!

Suck - jag är på catering-jakt igen... blää, det måste vara det tråkigaste med hela bröllopsplaneringen - att inte veta i vilken ände man ska börja...

Jag har iallafall mailat ytterligare en fotograf - se vad hon säger...

Jag funderar på att göra ett eget brudpar i cernitlera till tårtan. Eller köper jag ett par svanar. Appropå svanar, idag var jag och Tomp ute på Amundön och jag fick se något riktigt vackert. Det var två fullvuxna svanar som simmade rund ute till havs och helt plötsligt, som på en given signal, lyfter båda upp i luften.
    Det är något som är vackert - när två dju kan hålla ihop tillsammans hela livet igenom, så borde väl vi människor också kunna det, eller hur?

(och helt plötsligt gick det upp för mig varför man har två svanar på tårtan...)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2