Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Du kan givetvis komma innan 17. Jag står ju ändå och väntar på att få ta bilen. Slå bara en signal när du är utanför så kommer jag ner
Du kan givetvis komma innan 17. Jag står ju ändå och väntar på att få ta bilen. Slå bara en signal när du är utanför så kommer jag ner
väldigt tomt. Hade hoppats på massor av läsning. =)
Trevlig kväll på er!
Something to be
Välkommen hit! Vi är en liten skara som tjötar varje dag och försöker fika 1 gång i månaden. Roligt om du vill vara med!
Lidha
Låter som om vi flyttade in rätt helg... hehehe fast det hade inte varit så dumt att lära känna de andra i området =)
Hoppas att ni får det bra. Vi kommer och inspekterar på måndag
STB
Haka på bara! Har ni hunnit boka något ännu?
Vad hände på Idol nu?!! Jonah var min favorit.. han som skulle vinna allt. Hör nog till dem som inte trodde att han skulle sitta löst.. deppig. kommer inte vara samma sak utan honom. Krafigt och tonsäker röst.
Yrvädret
Låter ändå som en mycket bra och givande dag. Roligt att du hittade dina gardiner. Lite dålig tajming bara kanske.
Själv har jag glömt att berätta att jag prutat på försäkringar idag. Det lönar sig rejält att ringa runt.
Villa och hemförsäkring från 3080kr till 2300kr
Bil helförsäkring 8000kr till 5570kr!
Helt fantastiskt. Får en brandsläckare på köpet som sänker premien ytterligare. Har länsförsäkringar om någon blir nyfiken.
Det får du göra
Jag är himla nöjd, skall bara få David att inse att de insparade pengar kan användas fritt till mitt förfogande
trött trött...ser inte vad jag skriver...
Har varit på tippen och slängt skräp. Man samlar på dig en del saker under årens lopp, bra att flytta ibland så att man får rensat lite.
Skall ut och äta middag ikväll, sedan går vi på bio efteråt. Får passa på medans man bor centralt =)
städat hela dagen.... nu vill jag bara flytta så att det är över snart. Såg Zorro igår på bio, den var sådär. Känns skönt att komma från vår röriga lägenhet. Ikväll skall vi på Halta Lottas och äta middag. Tvättade för sista gången i tvättstugan... känns underligt.
Yrvädret. Kommer du till mitt jobb mellan 16.45-17.00 imorgon då så att vi åker tillsammans? Hmm kollar min mail, ifall du skrivit...
Yrvädret
Har mailat dig så att du har mitt nummer mm. Kollar inte av min hotmailadress så ofta men vågar inte lämna ut den riktiga här för då börjar man väl få spam på den. =)