Inlägg från: majbruttan |Visa alla inlägg
  • majbruttan

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Har nu kollat restauranger. Föreslår La sombrita. En kompis sa i fredags att hon hade varit där och att det var OK. Dessutom var priserna bra Grekiskt har en del varit inne på, men de restaurangerna har jag dålig koll på...

• majbruttan

vi har ju redan kommit överens om det lindha

• majbruttan

fy för svärmor, ninni, men som tur är är det ju inte henne som du ska gifta dej med. Kan dock förstå att det är jobbigt! Men tänk på att ni faktisk för det som NI vill och jag kan lova att hon kommer vara mkt glad när ni väl ha festen och hon får gratta er

Precis lindha - du fattade vad jag menade

Fick ju menyförslag av gästgiveriet där vi ska ha festen, men hade velat ha ett pris för allt. Skrev därför ett låååångt mail till henne idag och hoppas på ett inte alltför högt kuverpris i retur... Hjälp mig hålla tummarna

• majbruttan

lycka till, ninni! som proffsen säger - "make love to the camera"

Nej, vi får inte ha med egen dryck, utan det får bli bar till självkostnadspris. Väntar på tygprover på klänningen och sen hade jag tänk att beställa

• majbruttan

avundsjuk på dej lindha - men vårt badkar står i källaren till fördel för tvättmaskinen...

Välkommer kärleksbrud! Klart att du och miki ska med på hippan. Kom på att vi kanske behöver boka bord om vi blir många. Vilka är vi nu?

majbruttan
    lindha
    princess
    trollvinter
    ninni
    yrvädret
    vårbrud

• majbruttan

tror inte att hyresvärden går med på det

• majbruttan

Jag tror att dina bilder blev jättebra ninni Var det Tony som tog dem? Om det nu var det - är inte han lite svår??

• majbruttan

Förresten ninni - när kommer 1:a bilden ut i tidningen??? (vill ju be mamma spara tidningen så att jag kan kolla )

• majbruttan

minik - vad sa de om inbjudningar då?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2