• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Trollvinter - värst vad du var duktig med träningen då! Vill också träna.

Det var så surt idag. Började jobba kl 8, på tåget dit får jag ont i magen och börjar må illa. Jag var på jobbet i 40 minuter, sen fick jag åka hem. Avskyr verkligen att vara sjuk! Somnade direkt när jag kom hem och har sovit en timme. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon, har inte råd att vara sjuk!

• yrvädret

Princess - jo så kan man ju se det. Kan ju iallafall inte ligga och sova hela dagen. Eftersom det är magen så blir jag inte lika handikappad som när jag har ont i huvudet. Jag har en hel del att städa, som jag hade varit tvungen att göra imorgon istället.

Ska vi träffas imorgon om jag mår bra?

• yrvädret

Förresten, vilka var det nu som var intresserade av bröllopssåpbubblor?

• yrvädret

JAg slutar jobba vid 14.40 så jag är vid centralstationen kl 15.10 ungefär.

• yrvädret

Vill också till Ullared! *sätter mig med armarna i kors och surar'

Trollvinter - det vet jag faktiskt inte. Jag tror att man fäster dem med hårnålar i öglorna.
    Det var ett riktigt bra pris för att åka till Tyskland. något att fundera på kanske... Vi får nog tänka om och åka tidigare till Tyskland, kom på att om vi åker i juni kommer dt vara svindyrt eftersom det är VW då.

Princess

Ska vi ses där vi sågs förra gången? Vid ingången mot nordstan? Vid 15.15 så tåget har lite tid att vara försenat?
    Har du lust att kolla lite bröllopsprylar? Kolla tiaror, panduro och lite sånt?

• yrvädret

Alltså det är INTE VW, det är VM! (snacka om att vara totalt uppe i bantning!)

• yrvädret

Åhh, blir det dyrare? Då kan man kanske lika gärna bara dra över till Danmark?

• yrvädret

Värst vad man får saker och ting gjorda när man är sjuk. Nu har jag suttit och funderat på hur jag ska dekorera festlokalen. Borden vet jag redan, men resten av lokalen är inte så rolig. Blommor och murgröna ska vi ha, men sedan vill vi ha det där lilla extra. Och nu har jag kommit på det! Ballonger, pärlemorskimmrande ballonger i vitt och lila. Vad tror ni om det? Eller blir det för barnsligt? Alltså det kommer inte vara ballonghav, utan bara några stycken här och var...

• yrvädret

Vi ses imorgon princess!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2