Göteborg (med omnejd) 2006 #2
yrvädret - Amen!
yrvädret - Amen!
lindha, trollvinter (och vårbrud) - ska vi ses utanför ingången till McDonalds på Järtorget kl 14?! Jag har en jättelååååång lista och lova att ta fotriktiga skor på mig samt att plocka fram mitt allra bästa shoppinghumör till i morgon
och utanför teatern blir det i stället
lindha - vi kan ses utanför McDonalds strax före 2 så går vi tillsammans
Hmm... Jag förstår precis Lindha!! Jag hoppas i alla fall att du hittade typsnittet och fick det att funka Jag kan säga att jag har gett upp vad gäller intresset för åsikter på designen. Bara vi båda är nöjda med förslaget jag gjort så intalar jag mig att det blir bra
Har haft mamma, pappa, mormor o morfar här hela dagen. Nu har de åkt och jag har såååå ont i fötterna efter promenaden på Ullared igår och sen på stan halva dagen idag. Nu blir det ryggläge i soffan Kan meddela att jag är riktigt nöjd med resan till Ullared trots att jag inte hittade någon jacka samt att jag glömde köpa ett skärverktyg till trycksakerna.
Har funderat på en sak - undrar om trollvinter blir hippad denna helgen?? Hennes m2b håller ju på att bli svensexad just nu....
F'låt för att jag "avslöjade" det...
Verkar dock som att du hade det hur kul som helst!! Hoppas att det blir lika bra för mig en dag Antar att inte ett enda penseldrag gjordes i taket
Åh va kul, ninni!!! Jag håller oxå tummarna och hoppas att du kan berätta mer nästa tisdag
då bokar jag bordet! ca 10 personer antar jag att vi blir. Kan ju komma till någon mer än vi som redan sagt att vi SKA komma (18.00 utanför ingången till McDonalds på Järntorget):
majbruttan
lindha
ninni
trollvinter
vårbrud
yrvädret
princess
minik
McD eller BK - sak samma Då säger vi väl Steinbrenner & Nyberg istället
ninni
har inget för mig än så länge innan vår hippa. Hade du något speciellt i åtanke?? Skicka ett mail vat ja'! :D