Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

majbruttan
    nä, en sådan renovering är inte så kul att behöva göra med en gång. Vi hoppas ju ändå att vi skall få se dig här borta så småningom. =)

• Vårbrud -06

Jättevacker klänning majbruttan. Tror också att du kommer att bli helt enastående i den!

hej på er andra också!

Tråkigt när BT dör...man blir så grinig då..

• Vårbrud -06

Vilken knasig typ... känns som om det är en kille som sitter och gör sig rolig.

Lindha
    Typiskt att vi missade er! Vi var där en stund idag bara. Imorgon flyttar vi för gott. Planerar att vara hemma på kvällarna framöver =)

• Vårbrud -06

jo jag håller med, men jag tänker att det är svårt att tänka sig tjejer vara så dumma... *vill inte tro det*

• Vårbrud -06

godnatt på er...

förresten.. nu kommer vi inte få bredband förrens efter den 16:e så jag kommer inte kunna titta mer än mitt på dagen. Ledig 4 dagar nu. Lindha kom förbi igen!

• Vårbrud -06

Godkväll på er

Tittar bara in som fortast.... får ju abstinens av att inte ha bredband.

Grattis Lindha till provet! Duktig du är!

Trollvinter... du är supersöt i din klänning. Du passar så bra i den stilen!

Nu står David över min axel och vill ha datorn igen.. vi sitter och surfar på modem.. det tog lite tid att läsa igenom allt... ses mer imorgon kanske. Flytten har gått bra. Vi börjar få ordnig lite nu iaf... men det kommer dröja innan det blir fint på riktigt. många kramar på er och godnatt!

• Vårbrud -06

Ullared är ju sååå kul. Skall faktiskt dit med ett par kompisar nästa fredag.
    Hoppas att ni hittar något roligt!!

Hänger gärna på Älvängengänget nästa vår om någon vill åka då.

Kram på er

• Vårbrud -06

Va roligt, då kanske vi träffas där! Häftigt.

• Vårbrud -06

Nu är jag på jobbet igen efter en fullspäckad helg. Vi har köpt maskin, takfärg och grejer för 7500kr.. *dyrt*
    Vi har börjat göra iordning blivande sovrummet, dragit tapeter, spacklat mm, tror att det kommer att bli bra.

När det gäller middagen röstar jag på grekiskt eller la sombrita. jag har också enjoyhäftet och då kan vi bli av med två huvudrätter. Man får ha två kuponger på sälskap på 6 pers.

• Vårbrud -06

Princessdiamond
    Du kan följa med över bara för att hålla oss andra sällskap.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2