Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Nu är tårtan i magen! Hade med till jobbet för idag är det min födelsedag Blir ännu mer kalas när jag kommer hem. jag gillar kalas :D
Ska är bordet beställt på La Sombrita till kl. 18.30 :D
Nu är tårtan i magen! Hade med till jobbet för idag är det min födelsedag Blir ännu mer kalas när jag kommer hem. jag gillar kalas :D
Ska är bordet beställt på La Sombrita till kl. 18.30 :D
Tjoohoooo!!! Jag har fått 2.6 mille att dela med en arbetskamrat. Ja, eller VI har inte fått, utan vår arbetsgivare har fått så att vi kan fortsätta våra respektive projekt :D
Idag blir det inköp av nytt embosseringspulver för att förbättra utsidan på inbjudan!
Lycka till ninni!!! :D
Välkommen wedding2006!
undrar lite om det hänt princess något... hon brukar ju alltid vara här inne, men inte nu - vär är du?
på den gröna skulten står det "Steinbrenner & Nyberg" (lindha )
tovan - kl 18 vid steinbrenner!!!!!
Jag har bokat bord för 11, men jag ringer och säger att vi blir fler :D
Lägger till tusensköna oxå för sist jag pratade med henne så skulle hon med...
majbruttan
lindha
ninni
trollvinter
vårbrud
yrvädret
princess
minik
moriawe
maritim
jenny
linda
Charleston
princess_edition
Torvan
tusensköna
ninni!!! hur gick det med intervjun du var på ??? (har kanske missat om du skrivit om det tidigare...)
Nu har jag ändrat till 16 personers-bord på la sombrita. Han trodde det kunde bli trångt, men att det nog skulle gå. Finns det hjärterum så finns det stjärterum :D
Uppdatering:
majbruttan
lindha
ninni
trollvinter
vårbrud
yrvädret
princess
minik
moriawe
maritim
Charleston
princess_edition
Torvan
tusensköna
Jag tar förresten med våra inbjudningkort :)
Tråkigt med munsåren lindha:( antar att det är pga förkylningstiderna...
Princess, jag håller med yrvädret om att du troligtvis kommer att behöva göra ändringar på nästa klänning oxå. Den du har nu är ju jättefin. Tänk på att originalbilderna är hyperstylade med ljussättning, stylister, någon som lägger rätt klänningen etc etc.
ska förhoppningsvis köpa nytt pulver idag och har alltså inte testat med något nytt. Jag tar med det som du redan sett...
"...köpa nytt pulver..." hmmm! tur att vi är på ett bröllopsforum och inte på något skummare ställe där detta skulle kunna misstänkas ;)
tycker att det blir lite väl ambitiöst att ha skyltar...
bra idé ;)
*neej, måste nog jobba lite nu... :)*
tack för ikväll. blir lite svårt stt samtala med alla vid ett långbord - får leka "hela havet stormar" nästa gång ;)
Satt igår och prövade mig fram med olika pulver och stämplar för att få klart inbjudningskorten. blandade lite bland pulvren och jag tror bannemej att jag hittade rätt :) Är dock en blandning utav 2 pulver som är lindhas... Vill att det ska glittra liiiiite mer så nu måste jag ge mig ut på jakt efter 2 pulver :D
Hoppas dessutom att vi till helgen kan ta tag i problemet pengar och svärföräldrar...
det kan vi göra, ninni! Tror att de blir snyggt med 2 stenar till:)
vi har oxå berättat för all, men det är bara närmast sörjande som vet exakt datum.
skulle ha införskaffat ny stämpeldyna idag, men jag kom aldrig ner på stan. Någon som vet om det är dåligt med en dyna där det står "chalk" (=kalk)? Tycker att färgen torkar så fort jämfört med den dynan jag lånade av lindha...
inte heller på samma linje vad gäller kill-smak...
Har inte hänt så mycket inom bröllopsplaneringen förrän de senaste 2 dagarna. Har dessutom inte haft tid att skriva.
Nu har vi fått kuvertpris - 660:- per person och då ingår ALLT utam tårta och musik. Är nöjd med det priset ni ska vi bara provsmaka de föreslagna vinerna
Prästen har dessutom tackat ja!! Det är eg. hans lediga helg (från sin ordinarie församling) men han vill gärna viga oss Blir nog samtal med honom en bit in på nästa år någon gång.
Nu har jag dessutom beställt brudskor!! Kolla in www.bridalshoes.com där finns mycket snyggt. Blev ett par "Carla". Klänningen (modifierad MS Jeraldine) hoppas jag kunna beställa av Cinderella i nästa vecka. Ska ge tärnan lite tid på sig att välja en klänning så att vi kanske kan beställa dem tillsammans