• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Tänkte att det kanske kunda vara något för dig. På Forumet så disskuteras det massor som inte har det minsta med barn att göra. Rätt kul!

• Lindha

Nej nej jag menade inte så. Ta det inte fel! Tänkte bara att eftersom du precis som jag brukar sitta framför datorn rätt ofta. Och ibland är det ju helt dött här. Tänkte tipsa bara...

• Lindha

Men hallå tjejer vad 17 var det som just hände på Idol??? Ola åker ut men tråk-Jens får vara kvar?!? Måste ju vara något fel! Eller????

• Lindha

Kollar ni inte på Idol??? Det är ju ett måste på fredagskvällen ;)

• Lindha

PANIK!!! Bara ett halvår kvar... hjälp!!! Förstår om du känner dig stressad Trollvinter! :)

Idag ska jag iaf in till stan och köpa papper till inbjudningarna.

• Lindha

Nu är jag oxå här! :) Har varit och badat med Ebbis.

Jag förstår vad du menar Princess. Ibland känner jag mig oxå för ung för att bli Fru, (tycker det låter så "tantigt") :) Och men tanke på att jag är 7 år äldre än dig så förstår jag helt och fullt om du känner så. Men jag vet i katten om man någonsin kommer känna sig riktigt vuxen och mogen.

• Lindha

Håller precis på och pluggar in det här med moms när man handlar från utlandet. :)

Yrvädret alla drabbas vi väl ibland av "tillbaka-till-singellivet-längtan"?! Fast precis som du säger så handlar det ju inte om att man verkligen vill vara singel.

Nå vad ska vi göra på vår "möhippa" då? Några förslag? Princess du brukar ju ha massa idéer...

• Lindha

Jag gillar inte vin... och kan absolut inte sjunga :)

• Lindha

OJ vad mycket det var att läsa igenom när man varit borta ett par dagar. Kul! :)

Ja en god middag låter bra. Grekisk mat är ju inte så dyrt heller. Enda kravet jag har är att dom har god efterrätt! ;) Och sen så tillhör jag och Princess samma "fattig-klubb" så jag är oxå glad om det inte blir för dyrt...

Mitt prov idag gick åt skogen! :( Skulle ju pluggat igår, men jag var helt slut, så jag somnade kl 20. :) Men det var skönt att få sova en hel natt iaf! (Ebba sov hos mina föräldrar).

Jag är grymt (hmm...) laddad för träning imorgon Trollvinter! :)

• Lindha

Nu är handpenningen på klänningen betald och handpenningen till fotografen :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2