• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

OJ! Hmm.. jag har inte hunnit göra något prov-ex på inbjudan... Och kommer nog inte hinna göra det tills på måndag. :(
    Imorgon är det städdag här i området. Det ska klippas häckar, grävas i sandlådor och rabatter. Blää! (Lyckost dig Vårbrud som precis missar denna trevliga dag!) Sen på em/kvällen måste vi åka till Coop. Dom har nämligen 20% på skjutdörrar till garderober den här helgen. Och vi ska ha det i vårt nya sovrum, så bäst att passa på! Annars blir det ju svindyrt, nu blir det bara dyrt! ;)
    På söndag fm är det hundkurs, hem, byta kläder och packa väskan för att sen dra iväg på babysim. Sen söndagmiddag hos mina föräldrar. Sen får jag nog använda natten till att städa. :) Men jag LOVAR att jag ska FÖRSÖKA hinna göra ett provex av inbjudan!

• Lindha

Something to be vart ska ni gifta er?

• Lindha

Princess min helg har ju nästan inte alls med Ebba att göra. Städdagen är ju pga att vi bor i hus och tillhör en samfällighet. Garderoberna oxå pga huset. Hundkursen är ju för min och Moa´s skull. Söndagsmiddagen hos mina föräldrar för att min mamma gör så god mat och att det är trevligt att umgås. Så det enda den här helgen som egentligen har med Ebba att göra är 30 minuters babysim. känns inte så uppoffrande!

• Lindha

Men visst alla är vi ju olika. Själv skulle jag aldrig kunna tänka mig ett liv utan barn. För mig känns det lite som meningen med livet.

• Lindha

Jag fattar ingenting?! Jens är ju sååå töntig och tråkig! Hans framträdande idag var ju PINSAMT! Och ändå får han vara kvar... En Stina i repris. :(

• Lindha

Jag förstod inte riktigt vad min fullbokade helg hade med att skaffa barn att göra bara Princess.... Vi är ju i rätt olika skeden av livet så jag förstår helt och fullt att du i dagsläget inte har en tanke på barn. Det hade inte jag heller när jag var 20 år. Kanske kommer du ändra dig, kanske inte...

• Lindha

Trollvinter om du vill ha sällskap till Ullared så ställer jag gärna upp. :) Om du nu inte lyckas få med dig Viktor. ;)

OJ! Johan kom precis och såg vad jag skrev.. han var inte lika positiv. Ha ha! ;)

Näe nu ska vi äta middag. Lasagne. Mums!

• Lindha

Måste bara berätta en sak.... Nu när jag och Moa kom hem från hundkursen så möts vi av ett nystädat hus. Johan och Ebba har städat hela förmiddagen. Vilken underbar sambo jag har! :)

• Lindha

Yrvädret, hur blev det, ska jag köpa grovt bröd till dig? Eller tar du med dig egen nyttig mat? ;)
    Just det ja, inbjudningskortsprov va det... :)

• Lindha

Vi blir en tjej till på fikan imorgon, Sandra, en kompis till Vårbrud. Eller ja jag har ju träffat henne en gång innan, så jag känner ju henne lite grann oxå. :)

Majbruttan vet du om Tusenskönan oxå kommer med?

Idag har vi beställt garderobsdörrar till vårt nya sovrum. Trots 20% rabatt så blev vi över 10.000kr fattigare. :( Och då är ändå inte all inredningen köpt än. Hoppas att det kommer bli lika snyggt som vi tror!

Nä nu ska jag hänga tvätt!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2