• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Lindha

Yrvädret det vet jag faktiskt inte. Du får ringa henne och kolla. Hon finns i Nol här i Ale kommun. För 200kr/tim så följer hon med och fyller på maten. Vi ska fråga en av mammas väninnor om hon kan ha huvudansvaret för köket. Och sen ska vi se om vi kan hitta några "småtjejer" som kan hjälpa till oxå. Vi ska ju ha buffé så vi behöver ju ingen som går runt och serverar.

• Princessdiamond

här e en till..

ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning..
    får ju försöka göra mig lite fin för älsklingen ibland ;) ta på mig ngt snyggt för en gångs skull :D

jäkla skit bara att presenten jag beställde till honom blev försenad.. så han får den imorgon el på tisdag ist..
    den fanns tydligen inte inne på lager när jag bestälde.. *suck*

• yrvädret

Lindha
    Kollade upp numret själv förresten. Tyvärr så tror jag att hon ligger för långt bort från Kungsbacka. Blir lite för långt att åka tror jag. Men jättetack ändå!

• yrvädret

Pust, jag måste också gå och göra mig i ordning. Bussen går om en timme...

Jag har iallafall mailat ytterligare en cateringfirma. Får se om de svarar.

• Princessdiamond

yrvädret, du va aldrig intresserade av dem jag tipsade om va?? som ligger i stenkullen..

där det dyraste allternativet för trerätters blev 200 spänn.. ???

• Princessdiamond

jaha, då har man varit förlovade i ett år nu då :D

• yrvädret

Princess

Jo jag kollade upp dem, men de ligger för långt norrut. Jag måste ha tag på en catering närmare Kungsbacka.

• MiNik19/8

Hej på er! Här har man missat något, mässan alltså, är för ny på det här. Fast vi har nästan ett åt på oss så jag hoppas att det kommer fler mässor i GBG. Var mässan något att ha?

• Princessdiamond

vad tyckte du yrvädret?? var ni där i 20 minuter eller? ;)

• MiNik19/8

Jag antar att jag inte missade något med tanke på tidigare inlägg.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2