Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Kommer strax Lindha. Känns som om det är riktigt kallt ute nu. Blir till att sätta på sig varm halsduk och vantar.

• Vårbrud -06

Lindha

Tack själv, det var jätteskönt. Det var inte dåligt, vi var ute i 45 nyttiga och hälsosamma minuter! Det får vi göra om. Kvällspromenader på söndagar vore något.

Princess
    Älvängen är inte dumt område. Du skulle få mycket trevliga grannar också =)

Yrvädret
    Ser man på, en till som håller på att trilla dit hihihihi. Jag sa till Sandra igår att hennes och Lindhas projekt hade hjälp. Någon vecka i Älvängen och pussar på Hannah så vill jag gå runt med en egen barnvagn. Känner mig så stolt och viktig när jag går runt med hennes barn =)

• Vårbrud -06

Ni gör mig ännu mer sugen nu när ni pratar barn. Vi skall börja försöka i april nästa år. Vågar inte tidigare ifall man skulle bli gravid fort. Jag vill ju inte må illa när jag gifter mig.

• Vårbrud -06

det var väl fler nya som skulle med.
    Kärleksbrud och torvel(hette du så?)?
    Skall inte ni med?

• Vårbrud -06

Hörrni, har vi bokat för så många på tisdag? Kanske är bra om vi ringer och säger att vi blir mellan 15-18 pers kanske
    jösses alltså...va roligt det skall bli

Jag kom på en töntig grej, men kan vi inte göra så namnlappar som vi kan ha framför oss, annars kommer vi aldrig veta vilka vi pratar med. Hoppas också på en presentation av alla.

Godnatt på er

• Vårbrud -06

Såg nu, torvan hette du.

Pio, du kommer väl med också nu?!

• Vårbrud -06

Trollvinter

Låter ju super. Tror inte heller att jag borde vara ute längre då. Inte om man skall upp kl 6 dagen därpå för att jobba. De som vill kam ju alltid festa vidare.

Vet ännu inte om Sandra har möjlighet att följa med ut men om hon har det skulle det vara super om hon också fick åka med hem till Älvängen

• Vårbrud -06

Om V ångrar sig så säg vad vi kan muta honom med

• Vårbrud -06

det är lugnt, vi knör väl ihop oss.

Knör, är det Göteborgsslang? Det lät lite bonnigt faktiskt, hehhe

• Vårbrud -06

Tack allesammans för en trevlig kväll. Det var som vanligt att tiden gick fort när man hade roligt. Kul att ni nya vågade komma med också =)

Tack lindha, ni med!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2