• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Princess - du får vara försiktig med vad du önskar dig Vi håller dig vid orden
    (utslita och urtrötta vallfärdar vi arma mödrar till princess och dumpar över skrikande ungar och drar på SPA istället )

• yrvädret

Jag har iallafall ett år kvar att tänka igenom det här - har en känsla av att både T och jag behöver en lååång tillvänjingsperiod. (Hur 17 stavas tillvänjing??)

• yrvädret

Nä - nu ska jag gå och äta lite choklad! Har denna helg fallit utanför min GI-diet. Sätter igång imorgon

• yrvädret

Moriawe

Vi ska spendera bröllopsnatten på Säröhus
    Två nätter! så vi har en hel dag efter bröllopet att bara ligga i jacuzzin!

Åhh, jag ser jättemycket fram emot imorgon *klappar händerna av upprymdhet*
    Ska bli så skojsigt! Jag får väl också be mina elever att göra en namnskylt åt mig

Princess - ska du dra igång klädkarusellen igen? Jag bara tänkte på en sak, det finns ingenting som säger att nästa klänning kommer att bli perfekt den heller. Du kanske måste lägga upp den eller ta in den och då kostar det iallafall. Du tjänade väl lite pengar på den klänningen du sålde senast? Kan du inte lägga det på klänningen? Om inte annat tror jag inte att du kommer upp i samma prisnivå som om du hade köpt klänningen i Sverige även om uppläggningen kostar 1000 kr. (antagligen hade kostaden för den legat på 7000 kr) Hur mycket köpte du den för?
    Jag har iallafall betalat min klänning nu, 5400 buljong, utan att ens ha sett den - jag går enbart på min inre bild och Eva-maries expertis

• yrvädret

Lindha - trist med munsår!

Angående efterrättsbuffén så funderade vi ett tag på att göra så (men vi insåg snabbt att via är för lata )
    Chokladpudding, cheesecake, glass, bärpaj, bisqvier, praliner är lite tips. Säg till om du behöver hjälp med bakandet - älskar att baka!!

• yrvädret

Nu äntligen kom jag in - blev superfrustrerad igår när jag inte kom in!

Jo, jag kan väl sjunga ikväll - men tänk på att jag spenderat hela dagen med att skrika på en bunt olydiga ungar, så rösten är inte vad den ska

Princess - är du inte nöjd med klänningen i övrigt då? För om du inte är det ska du ju garanterat skaffa en ny.

• yrvädret

Vi ses ikväll tjejer!

• yrvädret

halloj! I,m back Tack för i tisdags - jag hade jätteroligt!

Angående bastukväll - snälla, inte första helgen i februari! Ska ha personalfest på jobbet, och eftersom jag hjälper till att planera den så kan jag inte banga. Men gärna en annan helg?!

Princess - vad bra att du hittade quirbach! Hon är jättehärlig!

• yrvädret

Bra förslag, princess!

Trollvinter - kan jag möta upp dig imorgon ang. häftet?

• yrvädret

Fyller i mitt mé

BT On Tour

Trollvinter: Örgryte gamla 7/1 14:00
    Lindha: Västerlanda kyrka 22/4 kl 15:00
    Vårbrud: Starrkärrs kyrka 10/6 kl 16.00
    MiNik: Marstrands Kyrka 19/8 Kl 15:30
    Maritim: Marstrands Kyrka 26/8 Kl 17:00
    Torvan: Valla kyrka (Tjörn) 14/10 Kl ??
    Yrvädret: S:t Birgittas kapell 22/7 kl 14.00

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2