Göteborg (med omnejd) 2006 #2
ok lägger till tiden oxå då :)
fika 26/9 runt 17.30-18tiden:
ninni
yrvädret
ok lägger till tiden oxå då :)
fika 26/9 runt 17.30-18tiden:
ninni
yrvädret
Millo:
välkommen hit
kul med fika nästa måndag!! tycker oxå det är bättre med måndagar än fredagar..
majbruttan:
välkommen tebax till sverige ;) hoppas ni hade det bra på bröllopet!! och att ni kunde njuta av lite sol..
trist med bordsplacceringen!! vi har oxå insett att det inte va bra med begränsat antal i lokalen.. måste oxå gallra lite :( det är sååå svårt ju!
princess:
???
på bra humör idag?!
princess:
hahahah ok då förstår jag ;)
du kan få komma hem till mig och hjälpa mig med städningen om du vill ;) inte alls kul att göra det själv......... och det är mkt mkt mkt att göra här nu :( men men det är väl bara att sätta på hög och bra musik och sen köra på ;)
princess:
jaaaaaaaaaaa precis ;)
men det är väl bäst att det är fint när m2b kommer hem från resan.. hihi..
lindha:
vi åker ju till aruba på bröllopsresa.. men det va kanske inte det ni hade tänkte er ;) om jag vore som er skulle jag nog satsa på en långhelg i ngn europeisk storstad, typ rom eller så.. mysigt på våren och kostar inte skjortan! finns ju billiga flyg och ett hotell behöver inte bli superdyrt..
angående efternamn hade jag nog valt Hellmark, lite ovanligare och lite roligt tycker jag :) men det är ju jag det ;)
jag ska ju byta till ett släktnamn och sen tar m2b det som mellannamn så han heter mitt-sitt efternamn... han kan inte byta bort sitt bara så där eftersom han gjort sig ett namn inom det yrket.. och skulle han byta så skulle det innebära problem utomlands :( så vi gör det bästa av situationen :)
oj blev visst lite långt ;)
åhh jag och mina smilys.. tihihi...
princess:
TACK du är en ängel!!!!!!!!
inatt kom älsklingen äntligen hem igen :) så nu är jag nöjd igen ;)
gillar din/er hemsida skarpt!! ska ta tag i vår snart.........
blir vi fler på fikan på måndag??
ska vi säga vid 16.30 tiden istället på fikan? träffas vart?
majbruttan:
härligt att ni verkar fixa dansen :) jag har fortfarande inte lyckats med min m2b... men jag ska fortsätta men övertalningarna ;)
trollvinter:
hallåååååååå?????? vart har du tagit vägen??? ;)