Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Har ni sålt den nya bilen?!
Har ni sålt den nya bilen?!
Aha!
Tänkte väl det Men, jag har inte riktigt orkat läsa igenom allt jag missat sen sist jag var inne... Det blir så mycket när man är borta några dar... Ni är för kreativa!
Har varit ute i trädgården och varit duktig hela dagen! Har hjälp av m2bs bror och flickvän - jättebra !
Hua, med mardrömmar... vad drömmer du om princess? Jag har ännu inte haft några värre drömmar (hoppas jag slipper).
Nu är det dags att börja med lite god mat!!
Jag tycker också att det låter som en bra idé Yrvädret! Svårt bara att hitta en dag som passar...
Ja, jag vill också fika hemma hos dig Lindha! Vilken bra idé! Men, visst kan vi innan den 31:a? Vad sägs om den 24:e? (en måndag)?
Majbuttan: japp, så var det tänkt, men... vi har så himla mycket att göra på jobbet båda två att vi inte riktigt hinner med något annat så, det lutar åt att det itne blir någon fortsättning. Vi behöver lite kvalitetstid hemma tillsammans istället när vi inte jobbar... så vi får väl träna hemma i vardagsrummet och hoppas att vi kommer ihåg något från grundkursen
Angående den 31:a så kan jag nog också...:
Den 24:e kan:
lindha
ninni
majbruttan
princess
trollvinter
Den 31:e kan:
Lindha
Yrvädret
Vårbrud
majbruttan
trollvinter
Vad roligt att det blir fika den 31:a!! vilken tid? Jag har bil och plats för tre till... måste bara skjutsa hem Viktor innan fikan (men det är inte så långt!)
Grattis Lindha förresten till att du bestämt dig! Den var verkligegn jättesnygg den klänningen !!!
Vad duktiga ni är tjejer med vikten! Jag har kass motivation... Men, gympan är ju bra förståss! (Hur var det nu på onsdag förresten Lindha?)
vi har nog också bestämt oss för Ciprian. Han har oslagbart bästa priset för det vi vill ha! Men, vi måste hitta en inomhusfotografering backupplan. Helst vill vi fotas utomhus, men om det skulle vara riktigt skräpväder vore det ju bra att vara inomhus. Någon som har några tips?