Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Förresten, sa jag det att jag beställt bröllopshandboken? Jag glömde hämta ut den idag, skit också. Får göra det på måndag...
Förresten, sa jag det att jag beställt bröllopshandboken? Jag glömde hämta ut den idag, skit också. Får göra det på måndag...
Vi kommer vara där vid kl 13 ca. Vi är säkert kvar när ni kommer
nae, det dröjer innan den kommer. Har ju inte kommit ut på markanden ännu. Så jag väntar och väntar...
Sitter och lyssnar på lite låtar. Har inte hittat vår andra solosång ännu. Och så måste vi börja fundera på vilken låt vi ska dansa brudvals till.
Tack så mycket, Lindha! Levererar hon till Kungsbacka också? Hur gör ni med serveringspersonal?
Räcker upp handen!!
Och viftar frenetiskt!
Lindha
Kollade upp numret själv förresten. Tyvärr så tror jag att hon ligger för långt bort från Kungsbacka. Blir lite för långt att åka tror jag. Men jättetack ändå!
Pust, jag måste också gå och göra mig i ordning. Bussen går om en timme...
Jag har iallafall mailat ytterligare en cateringfirma. Får se om de svarar.
Princess
Jo jag kollade upp dem, men de ligger för långt norrut. Jag måste ha tag på en catering närmare Kungsbacka.
Princess
nja, vi var där lite längre än så. Vi pratade lite med fotografen, men fy sjuttsingen vad hon var dyr! Vi satte oss sedan i salongen och satt och pratade bröllopsresa och kom fram til vad vi ska göra. Vi kommer att åka till Thailand. Först till Bangkok (stavas det verkligen så??), göra en liten avstickare med flyg till AnkorVat och sedan till en av öarna utanför Thailands nordöstra kust.
Jag tror vi var på mässan iallafall en timme (vi gick vid 13.50) och satt och drack skumpa och käka snittar (största behållningen av dagen).
Vi har iallafall hittat en annan fotograf som vi allvarligt funderar på att anställa. Mycket förmånliga priser måste jag säga! Och så tror jag att vi hittat en cateringfirma också! Jippie!
Och så slutligen har vi konstaterat att lönen tar slut alldeles för fort! (och vi har inte ens fått den än!)
Men imorgon är det fika! Vi ses vid kl. 16.30 då, vid domkyrkans hållplats!