Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Vad gör du för kul Princess? Jag har precis tömt diskmaskinen och fyllt den igen. Jättekul! Nu tänkte jag se om jag kan hitta något att äta.
Vad gör du för kul Princess? Jag har precis tömt diskmaskinen och fyllt den igen. Jättekul! Nu tänkte jag se om jag kan hitta något att äta.
Vad är det du gör når du jobbar Ninni? Tar snattare i butiker och sånt? Eller åker pengatransport kanske? Nyfiken! ;)
Jag är oxå hungrig Princess! ;)
Hmm.. Princess ni gifter er kl 13.00 va? Om du snabbar dig så kanske du hinner till Västerlanda oxå Yrvädret. ;)
Jaha Vårbrud här va vi nere och ringde på er för att önska er välkomna hit. Men kolsvart och ingen hemma... Får göra ett nytt försök en annan dag! :)
Jag har oxå anmält "henne" Princess!
Jobbar du så här sent Yrvädret???
Varför inget bröllop???
Japp Trollvinter jag är på! Måste erkänna att jag INTE orkade träna i onsdags :)
Vi ska ju ha livemusik på festen. Två äldre herrar. Den ena av dom spelade på bröllopet vi var på i somras. Det var han som gjorde hela festen. Då spelade han med en tjej som han brukar spela med då hans riktiga kollega inte kan. Men på vårt bröllop kommer det vara hans "riktiga" kollega. Dom kommer redan till middagen och så stannar dom till kl 01. För 3800:-! Om någon är intresserad så kan ni få numret. (Vårbrud, det är en "kollega" till dig)
Nä nu ska jag krypa till kojs. Imorgon är det tidig uppgång och så får jag förhoppningsvis veta hur det gick på provet. Håll tummarna tjejer! Natti natti!
Nu har jag fått tillbax mitt prov.... Hon sätter inga MVG på proven så betygskalan är från IG till VG+.... Jag hade VG+ :) Tjoho! Jättenöjd! :)