• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Känner inte dig sådär jättebra än Trollvinter men jag tycker att klänningen är DU! Känns som att den passar din personlighet. Jättefin! :)

Vi har oxå funderat på det där med solosång i kyrkan jättemycket. Har gått igenom alla gästerna men ingen av dom kan sjunga (vad vi vet iaf). Så Yrvädret hinner du med två bröllop den 22 april? ;)

• Lindha

Jag vill åka till Ullared!!! Ingen som ska dit snart???

• Lindha

Jag har ju ingen att åka med Majbruttan så det får du gärna :) Har du kommit dit än Trollvinter? Vi kanske kan åka alla 3? Om vi nu lyckas hitta en dag som passar alla...

• Lindha

Mån-tis har dom öppet till kl 18 och ons-fre till 20

• Lindha

På tisdag morgon har jag Komvux som jag inte kan missa. och på onsdag ska Ebba ta kort på Öppna förskolan, men vi borde kunna vara hemma till 12. På måndag och onsdag vet jag att jag kan få barnvakt till Ebba (om inte Johan bokat upp måndagen, men det tror jag inte). När kan ni?

• Lindha

då har ju lönen och barnbidraget kommit Köööööer!

• Lindha

Syns kanske på Ullared då Vårbrud ;)

• Lindha

va 17 tog mitt inlägg vägen???? skitdator! :(

• Lindha

skrev ett inlägg imorse om att jag varit på smink-kurs på MUS. Blev jättefin och fick massa bra produkter. Men när jag väl skulle göra det själv sen hemma så var det svårt att komma ihåg va dom hade gjort. Kan ju i och för sig bero på att jag inte är det minsta intresserad av smink. Men trodde nog att kursen skulle göra att jag blev bättre. Men det var så himla många steg och olika krämer så jag gav upp på vägen :)
    Min 14-åriga granne ska sminka mig till bröllopet. :) Och förmodligen kommer hon även göra håret, annars gör hennes mamma det. Hon brukar få göra iordning alla hennes tjejkompisar och hon är verkligen jätteduktig. Vi ska öva några gånger innan så att det verkligen blir JAG och inte någon överspacklad brud som Johan får föra till altaret. :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2