• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Här kommer massa muntra upp kramar Ninni!
    Ett butiksjobb då? Finns ju hur många butiker som helst i stan, det borde ju finnas någon som behöver extrapersonal.

• Lindha

mugglesfan klart att du får vara med! :) Välkommen!

Majbruttan va duktig du va som gick och tränade själv! ;) :)

Princess tyvärr så är vi inte intresserade av eran bil. Vi behöver ju en kombi men jag tänkte på min lillebror. Men han va inte intresserad. Sorry!

Mycket strul med sidan idag! :(

• Lindha

Men princess hade inte ni redan lokal?? eller har jag missat nåt???

• Lindha

Hmm... ja dom kanske har insett att dom folk vill boka kyrkan redan nu. Jag började ju "tjata" på dom redan i februari. :) Vet ni vilken präst det blir? På Ebbas dop hade vi Egil Mittbö

• Lindha

Vårbrud: Vi tyckte att Egil var jättebra. Lättsam och rolig. Men han pratar norska med nån dialekt så man förstod inte allt han sa. :)
    När han var här på dopsamtal så satt han uppe i vår soffa och sjöng. (För att vi skulle veta vilken psalm vi ville ha) :)

• Lindha

Han var jättetrevlig Vårbrud. Men vi hade lite svårt att förstå vad han sa ibland när vi satt här och pratade. Vi svarade på fel saker och så. ;) Men i kyrkan var han kanon! Rolig och lättsam. Har inte träffat dom andra så dom vet jag inget om.

• Lindha

Oj oj jag börjar få lite panik nu... "bara" 202 dagar kvar! Jag har inte hittat min klänning, ingen ring, inte gjort några klara prover på inbjudningarna, sen ska alla inbjudningar göras och skickas ut.... listan kan göras lång på allt som är kvar. :)

• Lindha

Yrvädret! Tack för den du! ;)

Idag ska vi iaf träffa Ciprian. Spännande!

• Lindha

Är magsjuk! :( Blääää! Tyck synd om mig! ;)

Ninni jodå jag har fått pris från Mia´s. Kommer inte ihåg exakt men det var 130-140:-/person. Detta är vad vi ska ha:

Marinerat kycklingbröst
    Marinerad fläskfilé
    Rostbiff
    Varmrökt lax
    Vitlök och dragon sås
    Potatisgratäng
    Potatissallad
    Grönsallad
    2 sorter dressing
    Skaldjurscheescake
    Marinerade champinjoner
    Ägghalvor med räkor
    Tomatsallad med rödlök, basilika och feta ost
    Crustad med skagenröra
    Crustad med paprika och oreganokryddad philadelphia
    Pastasallad med pesto och fetaost
    Brytbröd
    Smör
    Ost

Hur låter det tycker ni? Något som fattas? Tårtan kommer gå på 14,50:-/bit.

• Lindha

Jag får se hur det blir på onsdag Trollvinter. Hoppas att jag ska vara frisk tills dess. Men vet du va, jag va faktiskt och tränade i onsdags. Stolt! :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2