Inlägg från: majbruttan |Visa alla inlägg
  • majbruttan

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Den var ju jättefiiin, coco!! Man ska du ha kvar släpet då?? Vad är det för typ av tyg du har köpt??

• majbruttan

Hmmm... blev nåt fel. Testar igen!

www.tartdecor.se klicka på "dina bästa tårtbilder" och sen är det näst längst ner till höger...

• majbruttan

kram kram kram kram kram på dej ninni!!!

Strunta nu i svärmor. Det är ju ert bröllop och alla andra gillar ju er idé. Inte ska väl hon få förstöra. Min m2b's mamma har ju oxå lovat guld o gröna skogar innan vi annonserade giftemålet, men sen hon fick veta har hon inte sagt ett ord Vet att vi, och ni, kan fixa detta själv på egen hand och få det precis som vi vill Jobb ska du se att du hittar snart. Som Lindha sa så finns det nog en massa jobb i buteiker. Gå runt lite på stan med ett cv och fråga vet ja. Du kan ju inte få mer än ett "nej"...

Tyvärr princess - vill inte ha någon bil...

• majbruttan

Annars, minik så ska jag gå ENSAM (bra va' Lindha ) och träna!

Väntar fortfarande på ett svarsmail från prästen...

• majbruttan

Jäkla struliga hemsida... Började redan igår kväll!

Välkommen mugglesfan!!

Vart tog du vägen Tusensköna??

Nu har jag fått svar av prästen!!! Han vill, men ska vänta in schemat i sin ordinarie kyrka och sen vänta på något läkarbesked... Jag håller alla tummar jag har så länge

Jo då, träningen gick bra. Har lite träningsvärk efter alla armhävningar som ledaren på passet ville göra...

Ninni - konfirmation i Råda? Hur gick det till?? Akta dej när du går ut hörrudu!

Måste bara berätta om min m2b - igår frågade han när vi ska skicka ut inbjudningarna "i januari eller?". Ja det blir nog bra sa jag (vi har pratat om det innan, så det var ju bara en avstämning). Det ha sa sen var lite mer överraskande - "du måste vi ju köpa grejer och börja med dem snarast!!". Jag som inte ens vågat föreslå att vi ska TITTA på papper på stan. Nu vill han handla o pyssla med en gång! Gäller att ta tillvara på sådana stunder, så nästa vecka ska vi försöka bestämma hur vi vill ha dem

• majbruttan

ninni - kolla mailen!

• majbruttan

Inte var du väl ute vid midnatt och sprang, ninni???

Lät som en jättegod buffé, lindha! Är tyvärr inte inne i buffé-svängen så jag kan inte komma på något som saknas. Kanske ett fruktfat? Förresten - krya på dej och hoppas du mår bättre idag

Är lite krasslig idag Ont i halsen och känner mig allmänt mosig... Jag som ska åka till Prag i morgon!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2