Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Hmm.. svårt Princess! Din klänning är ju ganska lik orginalet ändå. Tycker det verkar onödigt att beställa en ny likadan. Varför är du tveksam? är det bara pga längden?
Hmm.. svårt Princess! Din klänning är ju ganska lik orginalet ändå. Tycker det verkar onödigt att beställa en ny likadan. Varför är du tveksam? är det bara pga längden?
All ändringssömnad ingår i mitt klänningspris. Känns skönt!
Charleston fixar du namnskyltar åt oss allihopa då? :)
Nej Princess jag ska inte sy upp min klänning hos Eironora. Jag har köpt min hos Butik Juliana. Det är en färdig klänning så ingen som ska sys upp. Men eftersom jag inte är så stor så måste den både sys in och upp.
Förresten tjejer har ni några goda recept på något till vår efterrättsbuffé? Jag och min pappa har nämligen bestämt att vi ska ha det på bröllopet. Vi är riktiga gottegrisar båda två. ;) Först hade vi bestämt att vi bara skulle ha bröllopstårta, ingen efterrätt. Johan och hans släkt är nämligen inte så mycket för sånt. Men sen började jag fundera och disskuterade med min kära far, och vi tycker båda två att efterrättsbuffé blir klockrent! Så nu blir det så! :D Men jag behöver en massa goda tips!
Låter ju kanon Trollvinter! :D Sandra kanske följer med, men hon får väl oxå plats?
Ahhh munsår på tre olika ställen, samtidigt! :( Med min tur så lär jag få det på bröllopet oxå. Blää!
Jag är oxå lat Yrvädret, men jag har ju en mamma ;) Hi hi!
Majbruttan har du fått till det med embossingspulver och allt? Är du nöjd med hur stämpeln blev?
Jag har ett rosa pulver jag kan ta med om du vill?
Familjeliv funkar inte heller, så det är nog nåt skumt :(