Halloj!!
Oj, vad det tar tid att läsa igenom allt när man har varit borta ett tag!!! Jag har varit bortrest sedan i onsdags och då blir det en del Men, Frankrike var trevligt, bara det att man längtar hem nåt så otroligt efter ett tag!
Nu är jag i alla fall tillbaka igen. Yrvädret, jag såg att du är en riktigt hejare på att sjunga... sugen på ett bröllop i januari... ?
Vi har precis suttit och gått igenom våran checklista för att se att vi inte glömmer bort något. Känns som om det är lätt gjort! Måste ta tag i att ringa runt till diverse personer i veckan för att stämma av lite grejer. Måste bland annat prata med våra värdar om allt praktiskt på den stora dagen! Men, det känns som nästan allt är under kontroll. Förutom det där med musik i kyrkan och i festlokalen. Jag tror att vi har lagt ner tankarna om att ha levande musik till dansen, det kostar för mycket och vi har inte direkt några bra kontakter i den sfären. Det får nog bli en DJ... hmm, måste fundera lite till, men det börjar ju närma sig med stormsteg ju!!
Har i alla fall bokat in en "spontanresa" till Tyskland. Spontant bara för att det är redan nästa vecka och mitt i veckan. Vi rymmer från våra jobb över en dag (två nätter) och tar kiel-färjan! Ska bli jättemysigt att umgås bara vi två. Så passar vi på att köpa all dryck till bröllopet så klart. De hade halva priset på "sista-minuten-resor", så det blir billigare än att ta bilen ner till Puttgarden.
Tänkte att jag skulle förse er med en liten bild på klänningen efter provningen sist... Men nu sitter Viktor bredvid, så det går inte. Ska se om jag kan lägga ut nån på lämplig plats imorgon...
ojdå, det blev nog långt, men man har ju lite att komma ikapp med såhär efter några dar