Inlägg från: majbruttan |Visa alla inlägg
  • majbruttan

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Kul idé Yrvädret Finns väl ingen som tackar nej till en tillställning med god mat, dryck o fniss

Jo tack, ninni - det var bara bra. Fick hjälp av en tysk kille/man som visste hur man beställde taxi. Dessutom försökte han få med mig i taxin och ville dessutom ge mig mitt visitkort för ev. kvällsaktiviteter (typ middag) "Eh, nej tack!!" sa jag lite kyligt. va?! Bara för att man pratar med en av det andra könet behöver det väl inte betyda att man är intresserad - jäkla mans-shouvinist! (hmm... undrar om det stavas så??)

Åh lindha, jag hoppas verkligen att du blkivit bättre i magen nu! Har oxå haft det där, och det hänger tyvärr med fortfarande... *suck* Vill oxå se inbjudningeskorten!!! Och klänningen då - den var ju bara hur vacker som helst!! Kommer att sitta som gjuten på dej

Måste bara meddela att jag o prästen vi vill ha har pratat på mail flera gånger och han är helt på!!! Nu ska han skicka en massa info till oss och sen är de väl bara att hoppas på att hans schema i hans egna församling passar bra in med vår vigsel (dvs att han är ledig då )

• majbruttan

Glömde - jag är alltid redo för en fika

• majbruttan

Jaaa, lindha! Vad trevligt det hade varit Jag är inte allergisk, och gillar de flesta av våra 4fota vänner mycket

• majbruttan

Hade varit kul med kalas ninni, men ska till åmål och gå på marknaden

• majbruttan

Verkar som det blir hos dej lindha Gör en liten sammanfattning...

måndag 24/10 kl.??:??
    lindha
    ninni
    majbruttan
    yrvädret
    princess
    trollvinter

• majbruttan

skulle ju inte vara en :? där... skulle ju stå "kl. ??.??"

• majbruttan

Lindha - jag tycker alla är fina. Håller kvar vid att Forever yours (gammal bild) är bäst. fast av de nya bilderna gillade jag den du gillade (fast i ivory)

• majbruttan

jag ska beställa hos cinderella (bestämt till 90 %) och jag har provat den modellen i en affär som jag ska beställa. Ville heller inte köpa en modell jag inte provat...

• majbruttan

Jag kan oxå den 31:e

Den 24:e kan:
    lindha
    ninni
    majbruttan
    princess
    trollvinter

Den 31:e kan:
    Lindha
    Yrvädret
    Vårbrud