Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Kul idé Yrvädret Finns väl ingen som tackar nej till en tillställning med god mat, dryck o fniss
Jo tack, ninni - det var bara bra. Fick hjälp av en tysk kille/man som visste hur man beställde taxi. Dessutom försökte han få med mig i taxin och ville dessutom ge mig mitt visitkort för ev. kvällsaktiviteter (typ middag) "Eh, nej tack!!" sa jag lite kyligt. va?! Bara för att man pratar med en av det andra könet behöver det väl inte betyda att man är intresserad - jäkla mans-shouvinist! (hmm... undrar om det stavas så??)
Åh lindha, jag hoppas verkligen att du blkivit bättre i magen nu! Har oxå haft det där, och det hänger tyvärr med fortfarande... *suck* Vill oxå se inbjudningeskorten!!! Och klänningen då - den var ju bara hur vacker som helst!! Kommer att sitta som gjuten på dej
Måste bara meddela att jag o prästen vi vill ha har pratat på mail flera gånger och han är helt på!!! Nu ska han skicka en massa info till oss och sen är de väl bara att hoppas på att hans schema i hans egna församling passar bra in med vår vigsel (dvs att han är ledig då )