Inlägg från: Princessdiamond |Visa alla inlägg
  • Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

nä, jag vet.. men som du säger man kan ju få ett samtal eller ett mail där det står att det var trevligt att få inbjudan..
    och som sagt, detta fallet är ju lite speciellt om man säger så..
    vi har skickat ut 6 eller 7 inbjudningar nu och alla utan pappa har svarat..
    (två visserligen för att jag ringde dem.. dock inte för att kräva dem på svar ;) utan bara för att prata..)

• Princessdiamond

jag tycker att det är just därför man lika gärna kan höra av sig med en gång och tacka ja.. för oavsett hur självklart det är så tycker jag att det hör till god ton att man faktiskt svarar när man fått en inbjudan..
    och som sagt, i detta fallet är det ju lite annorlunda, inte som för alla andra..

• Princessdiamond

nä, förresten.. kom på mig själv.. ni måste väl va lediga från jobbet idag vårbrud? ni håller väl på att flytta för fullt..
    hoppas allt går bra och att ni trivs i huset!

• Princessdiamond

nu e det bara du å jag kvar va yrvädret? näe.. ninni, du bor inte heller i älvängen väl? :)

• Princessdiamond

det tror jag säkert ;)
    jag trivs dock bäst i lägenhet *s*
    men jag hör av mig om jag/vi skulle ändra oss :D

• Princessdiamond

tihi... nädå... majbruttan, ni flyttar nog också in i hus om ett par månader ;)

• Princessdiamond

problemet är ju att jag ifrågasatte huruvida han ens var glad för vår skull..
    han borde då vara såpass smart att han faktiskt hör av sig och tackar för inbjudan tycker ju jag.. men men..

• Princessdiamond

var är ni andra idag då?
    på jobbet anatar jag ;) jaja
    henri är ute på promenix och jag har tråkigt.. längar tills torsdag då ett par kompisar som också ska gifta sig kommer över på fika.. :)

• Princessdiamond

precis... äntligen!!!

• Princessdiamond

fick äntligen pratat med pappa igår...
    så även om jag lite fick "dra ut" svaret så blev det ju ett ja..
    han ansåg det vara självklart, och det har ju jag också gjort.. så därför ville jag bara ha bekräftelse :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2