Inlägg från: Trollvinter |Visa alla inlägg
  • Trollvinter

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Åh, tack! Jag började undra om det inte var nån av er som var här inne ikväll, Princess brukar ju vara här för det mesta

Förresten, angående sång, skulle du kunna tänka dig det?! Vi har funderat massor och har inte kommit på någon ännu, men det skulle vara jätteroligt! Kan kanske prata mer om det senare vid tillfälle...

• Trollvinter

Majbruttan, har du fått någon respons på dina inköp av papper?! Vad blev det? Färger?

• Trollvinter

Godmorgon på er! Vad roligt att ni tyckte om den! Lite småjusteringar närmare jul, så är den klar sen! Känns bra tycker jag. Är ju inte riktigt en traditionell brudklänning (som de ser ut nu!), men det är lite roligt att inte se ut som alla andra...

Yrvädret, du får gärna sjunga en snutt för mig nästa gång vi ses

• Trollvinter

Hmm, ja, det blir en lång dag idag, jag skjutasade m2b till tåget imorse för att han skulle på ett möte... så då började jag tidigt! Men, jag var faktiskt och tränade också på morgonen, känner mig jätteduktig

Vad tråkigt att du inte fick bättre respons än så, Majbuttan! Vi var faktiskt ute tillsammans när vi valde papper m.m. (sen var jag ju visserligen på kortkurs och fick inspiration till stämplar, och kanske var jag ute nån extra gång "bara för att titta" )... Det kändes väldigt bra att göra det tillsammans! Kanske du ska introducera embossing - eller hade du redan gjort det? Det tyckte i alla fall V var hemskt roligt, så det gör han gärna

• Trollvinter

Hmm, ja när jag tänker efter lite så introducerade jag nog också ett förslag som "godkändes", men han kom ändå med lite input och idéer!! Och just själva färgvalet m.m. gjorde vi ihop... fast, jag tror att det där med mäns ointresse av sådant pyssel är ganska generellt och vi får nog bara lära oss att leva med det

• Trollvinter

Det var en söt tiara yrvädret! Men, hur fästs den i håret när den inte har någon "underkant"?

Är det någon av er som varit i Kiel? Några tips om bra/billiga affärer att handla i (vin och öl tänker jag på )? Karstadt och Citti har vi hittat, men det kanske finns fler? Det är ju långt till närmaste bordershop eller calles så det hinner vi nog inte... Oavsett ska det bli hemskt mysigt att komma iväg. Det kostade förresten 1500 för oss båda, två nätter på båten, frukostar, välkomstdrink och bilen... är väl ganska OK!? Det kostar mer att köra ner till Puttgarden, ta bro+färja och sedan tillbaka, och dessutom får man ju mer "slapptid" tillsammans på båten med detta alternativ, så därför valde vi det

• Trollvinter

JA, jag vill också dit! Har inte riktigt hunnit med ännu ...

Men, såklart kan vi åka alla tre! När och hur? Jag skulle vilja föreslå en vardag eftersom det förmodligen är mindre folk då... Dessutom är jag fullbokad varenda helg fram till jul Man kanske kan sluta jobbet lite tidigare och åka ner? Hur länge har de öppet?

• Trollvinter

Åh typiskt! Jag kan ju nästan inte alls nästa vecka! Veckan därpå?? *ber snällt*

• Trollvinter

Aha! Inte bra... kanske jag kan flytta på min provuppsättning... då kan jag ju på måndagen...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2