Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Föresten, jag har massa mattidningar hemma som jag inte tänkt flytta med mig. Ca 15st. Är det någon av er som gillar att laga mat så tar jag gärna med dem till er.

• Vårbrud -06

Fast vid nästa fika har jag redan flyttat. Du får gärna komma förbi någon kväll så har jag dem åt dig! Om ni är ute och kör en sväng med bilen.

• Vårbrud -06

Princessdiamond

Om det är lättare för dig så kan jag ta med dem till jobbet. Jobbar i Gårda, Teliahuset.

Klart vi kan fika hos mig också, men det får nog bli mycket längre fram i tiden. Är så himla mycket vi måste göra hemma innan det blir representabelt... Vi kan ju gå förbi gården där jag flyttar in om vi får tid över på fikan.

• Vårbrud -06

Linda
    Visste du inte det? Vart jobbar han och med vad?
    Jättenyfiken
    vad heter han i efternamn?

• Vårbrud -06

Johan Berglund? Tittar på personalsidorna

• Vårbrud -06

mandorff

Hahaha jag hittade honom!

• Vårbrud -06

Jag arbetar som Dialogtränare på bredbandssupporten.

Account manager på Enterprise... vad gör man då? Har aldrig hört talas om Enterprise mm

Va himla roligt att din blivande bara sitter några hundra meter ifrån mig just nu.

• Vårbrud -06

Roligt!

Vill veta mer, kanske att han är hemma när vi fikar. Känns som de andra helst slipper Telia snack. Hehehee

• Vårbrud -06

Rätt otroligt faktiskt, att vi nästan blir grannar och att jag och din blivande jobbar på samma arbetsplats. Oddsen var ju rätt små för det.

• Vårbrud -06

Så nu skall jag vara tyst om det... stackars er andra... men jag tyckte att det var riktigt roligt.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2