Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

åker från gbg 31:e:
    ninni
    majbruttan
    Vårbrud

• Vårbrud -06

Princessdiamond

Den var jättefin! Var fint när den hade liknande bakgrunder på de olika sidorna.

• Vårbrud -06

Princess. Jenny Salomonsson, kommer hon också från Kärra från början? Jobbar på SCA?

• Vårbrud -06

Världen är verkligen liten!!!!

Jag har också jobbat på SCA tillsammans med henne. Dessutom är min blivande gammal klasskamrat med henne....

Vilken dag....

• Vårbrud -06

Gud så roligt att hon gifter sig. Måste tala om det för David =)

Jag tittade på er gästlista och såg hennes namn. Är väl inte synsk heller

• Vårbrud -06

Är hon här inne på bröllopstorget också? Hon borde komma med i vår tråd.

• Vårbrud -06

Lindha
    Roligt att du bestämt dig. Du kommer säkert att bli jättefin i den!

• Vårbrud -06

Sitter här och skruvar mig på stolen... jag skall prata på ett stormöte senare idag och känner mig väldigt nervös. Det brukar bli bra men jag tror knappt att jag kan äta just nu... hjääääälp.... hemskt....

• Vårbrud -06

Nej inte alls faktiskt, men att prata på jobbet känns inte kul. När jag skall låta övertygande och proffsig. Det är ju tänkt att jag skall vara en förebild för andra. då är det jobbigt att bli röd och stamma fram något...

• Vårbrud -06

Hej igen...

Har överlevt!! Det gick faktiskt över förväntan. Synd att jag stressar upp mig något så vansinigt... fick tom beröm...

Den kläningen som jag fastnade för var tvådelad(fast den satt ihop) ivoryfärjad, lagom med glittermönster på överdelen. Långt släp, ca 1,5meter med klädda knappar hela vägen ner. Såg väldigt drottninglik ut... kostade 5500 vilket var bra pris för en sådan pampig klänning

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2