Inlägg från: Princessdiamond |Visa alla inlägg
  • Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

jag kan ju säga med en gång att jag tar bikini eller nåt sånt på mig när det blir bastukväll.. ingen lust alls att sitta naken inför alla er...
    trivs inte med mig själv, inte ens inför henri.. så naken inför ca 15 tjejer.. nätack..

• Princessdiamond

som den trubbelmakare och gnällspik jag e måste jag skriva av mig..

sitter och känner mig ganska ledsen..
    har just pratat med min tärna på msn..
    har sagt tidigare att det känns som att vi glider isär och att jag inte alls gillar det..
    försöker ofta fråga hennes sambo efter henne när han e inne på msn samtidigt som mig (alltså jämt..) men han verkar aldrig göra ngt åt det.. vilket i slutändan går ut över vår vänskap..
    dock tycker ju jag att min tärna kunde höra av sig till mig för att HON VILL prata med MIG... inte bara för att jag försökt nå henne..
    och som sagt, inte heller då kommer vi ju i kontakt med varandra..

det verkar som att jag får inse/anse att vi inte är bästa vänner längre, utan bara VANLIGA vänner...
    grät när jag pratade med henne..
    hon har varit min bästa vän sen sommaren 98
    men som sagt.. nu hörs vi nästan aldrig och så har det varit i kanske ett år..
    vet inte exakt
    men märker det ju mycket tydligare nu när det gått ett bra tag och dessutom när hon nu skall vara min tärna.. men jag känner inte att jag har någon större chans att vända mig till henne.. och när jag väl gör det så lyssnar hon väl.. men jag vill ha någon som VERKLIGEN bryr sig och är delaktig..

e jag dum, eller är det ngn som kan förstå?

• Princessdiamond

MiNik

*tar tacksamt emot kramen*

nä, ngn möhippa planerar hon nog inte..
    det hoppas jag iaf inte, för jag har sagt att jag inte vill ha ngn
    va ju på min "hippa" igår :)

hon tackade ja för ca ett år sedan när jag frågade..
    men men..

tack iaf för att du försöker muntra upp mig :)

*smuttar vidare på min whiskey* ;)

• Princessdiamond

jag skulle trösta mig med att göra julgodis, men nog fan va det tvunget att dyka upp kryp i grejerna som vanligt..
    fattar inte vad skiten kommer ifrån.. måste nog ringa anticimex iaf..
    *muttra*

• Princessdiamond

det e nog inte det...

• Princessdiamond

vad gör ni andra tjejer då?? :)

• Princessdiamond

jo, allt det där vet jag juh, och har fått höra det innan när jag gnällt ;)
    men faktum är att det känns som det gäller över lag..

visst, jag pratar väl mest om bröllop.. hmm =D men jag är även intresserad av vad som händer henne osv..
    men som sagt.. hon hör jag aldrig av sig!!
    det va som jag sa till henne, om hon nu e så jäkla trött jämt så att hon inte ens orkar ta sif 5 minuter för att prata med mig (bara höra med varandra hur läget ligger lixom) så känns det inte som vi kan bygga vidare på vår vänskap..

hur som helst.. har grunnat länge på att ha en eller två tärnor till och börjar känna nu ännu mer att det nog är en bra idé..
    någon som bor här nere och som jag umgås mer med och som gärna lyssnar på mig och som jag gärna lyssnar på..
    att vi kan dela den här tiden tillsammans..

• Princessdiamond

tack :)
    vi får se vad som händer..

nu ska jag gå å lägga mig..
    ligga å vrida och vända på mig en timme eller två innan jag somnar..

• Princessdiamond

nä.. jag bor i kärra..
    jobbade inte i tisdags innan hippan ;)
    har timanställning på st jörgens äldreboende :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2