• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Här är jag *viftar med armarna över huvudet* ;)

har jobbat 7 dagar i rad nu... 12 timmar/dag så jag är liiite sliten om man säger så.. men det är kul och pengarna rullar in!! jag skriver mer imorgon när jag ska tvätta ;)

princess:
    sååå kul att klänningen är på väg nu!!!!!

• ninni7805

princess:
    tja vet inte jag... ;) men jag klagar inte på jobbet än så länge! har varit mkt lugna pass så jag har mest suttit och varit trevlig och det är inte så jobbit ;) och med tanke på hur mkt pengar det hela ger så orkar man mer än man tror!

yrvädret:
    förstår att du har det jobbit hemma nu!!! fyyy för att bo så där! men håller tummarna att dom ska bli klara så fort som möjligt. men tänk så här: va fint det kommer bli när dom väl blir klara :)

ojoj, va positivt allt blev nu :)

angående möhippan:
    tycker det låter toppen med en god middag med god dryck av valfritt alternativ. en fredag passar nog bäst tror jag.. ni kan väl ta och prata igenom det lite på fikan hos lindha och så berätta för oss andra vad ni kommer fram till?

nu ska jag ta tag i tvätten och lägenheten.. är ledig idag och då får man ju ta tag i allt man förträngt.... så som en enorm tvätthög och en mkt dammig lägenhet ;)

• ninni7805

princess:
    hahahahahhaha vilket bra namn på roboten
    hoppas verkligen att du får hem klänningen idag och att du kan lägga upp bilder på den snart!! såååå nyfiken :)

• ninni7805

princess:
    LUGN!!!! den kommer! ring och prata med dom så ska du se att det blir bra.. inte hetsa upp sig så mkt ;)

• ninni7805

helt ok att vara förbannad över sånt!! men posten och dhl brukar ta lite längre tid på sig än vad man själv vill att dom ska göra.. men dom har väl körningar tills runt 17-tiden väl? har för mig att vi fått paket med dhl vid 17-tiden för inte så länge sen...

• ninni7805

princess:
    håller tummarna för dig att du ska få den idag :)
    är faktiskt ledig idag med! tänkte ta mig ner på stan och kolla lite.. har inte varit nere på lääänge nu och tänk om det kommit ngt skoj i panduro eller så ;) eller man kanske bara springer på just den där ringen man bara vill ha.. jaja, önska kan man ju alltid ;)

• ninni7805

har oxå kollat lite i kalendern och som det ser ut nu så är det bara en fredag jag inte kan och det är den 9/12 då jag är i spanien :)
    ni kan väl prata om det hela på fikan och återkomma till oss sen! alltid bra att ha ett par datum att välja mellan...
    kan oxå ställa mig till dom som inte har den bästa ekonomin... billigt och trevligt är mitt förslag ;) äter gärna både grekiskt och spanskt (ngn som är förvånad ;) ) och det mesta annat oxå!

• ninni7805

åhh va kul princcess :) :) :) väntar med spänning på bilderna!!

• ninni7805

såååååååååååååå snygg!!!!!!!!! verkligen välgjord överdel!

• ninni7805

gomorron på er tjejer :)
    nu far jag iväg hem till syrran för bröllopsmässan.. ska bli så kul! hoppas jag kan få lite inspiration så att vi kan ta tag i allt snart.

majbruttan:
    vi ses på lördag

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2