Göteborg (med omnejd) 2006 #2
lindha - kanske "lördag 22 april 2006"
Det är denna istället, fast med bara klädda knappar utmed hela släpet.
www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html
tror jag...
lindha - kanske "lördag 22 april 2006"
Det är denna istället, fast med bara klädda knappar utmed hela släpet.
www.drahoshcreations.com/wedding_gowns/ms/Page_14/JERALDINE/jeraldine.html
tror jag...
nej tjejer - nu ska jag på gratisbio Fick förhandsvisningsbiljetter när jag var på wettergrens i förra veckan. Filmen heter The Constant Gardner
filmen var helt ok. inget jag skulle valt om jag skulle betala själv
lindha, tråkigt att hon blev ledsen. synd bara att hon med största sannolikhet inte förstår om du lovar att vi kan komma förbi en annan gång och leka... hjälpte det inte med en extra pannkaka?
tack förresten för era varma ord om klänningen
har möten hit och möten dit. Hinner knappt sitta ner...
Fast jag kan meddela att klänningen gick hem hos både mamma och tärnan Ska nu bara ta måtten på måndag och hitta en baksida på en klänning som jag gillar bättre än originalet. *spännande...!*
*Grrr* sitter och jobbar och har så gjort några timmar... År sååå tråååkigt! Men det måste ju göras *suck*
Hade hellre gått på stan och köpt papper o stämpel till inbjudningskorten Det får bli på måndag i stället!
Hoppas ni trivs bra i nya lyan, vårbrud!! Och att du vet var du är när du vaknar i morgon
Grattis Lindha!!!!
Kontaktade vår nya festlokal idaag igen och påminde om offerten de ska skicka. Borde fått den förra veckan, men nu lovade han att den skulle komma denna veckan...
Var och tog mina mått hon min "privata" sömmerska (m2b's faster). Kvar återstår bara att beställa klänningen...
Ska kila in på Format på vägen hem och köpa lite olika förslag på papper. Har inte hunnit dit än tillsammans med m2b, men vi är ju överens om vad vi vill ha så provkollektion borde jag ha mandat att köpa hem själv
Trollvinter - vill oxå se bilder!!!
nu har jag kommit hem och handlat med ett par uppsättningar kort och inlagspapper. Kollade på stämpel oxå, men de hade inga brudpar på format... får kolla på typ arkivet istället Ska visa B när han kommer hem ikväll!
jättefin klänning trollvinter!!! Passar dej som hand i hansken
papprena blev vita kort med rosa tranparent papper inuti. Har inte packat upp det ur påsen ännu, men B är inte hemma än... Köpte ju bara ett par upplagor, men det blir väl fler sedan
Oj o oj vad du var uppe tidigt trollvinter...
Visade pappren till inbjudningskorten igår. Ingen storartad lycka från m2b... Är det bara jag som har lite för höga förväntningar eller? Vi är ju överens om färg och form på inbjudan så det var inga problem. Hade dock köpt 2 olika kort för att de hade olika ytstruktur och jag frågade vilket som var bäst, "spelar ingen roll" fick jag till svar Det spelar väl visst roll! sen köpte jag ju 2 olika transparenta rosa papper - ett randigt och ett lite flammigt (skulle ha köpt ett enfärgar men det var slut...) - och frågade vilket som var snyggast, "blir fint med vilket som (haltv ointresserad)" blev reaktionen. Ni som redan bestämt papper och handlat osv. hade ni full respons eller har ni presenterat ett förslag och fått det godkänt?
Oj då, blev visst lite långt, men jag vill ju att VI ska bestämma och inte bara jag...
Princess - har du mailadressen till cinderella? Ska fråga henne lite om hon kan sy det jag vill...